Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forhold med 3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-08, 15:25   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forhold med 3

Hmm, er det bare jeg som er så kynisk at jeg umiddelbart mistenker gratisreklame for cognachuset hans som den åpenbare grunnen til å gjøre seg og sin samlivsform så tilgjengelig for media ...?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 15:50   #2
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hmm, er det bare jeg som er så kynisk at jeg umiddelbart mistenker gratisreklame for cognachuset hans som den åpenbare grunnen til å gjøre seg og sin samlivsform så tilgjengelig for media ...?

Nei.

Gammel 05-06-08, 16:58   #3
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Jeg sa da aldri at hun er kuet?eller svak? Jeg kjenner ingen av de omtalte menneskene, bare at jeg har hørt fra noen osv.. og det jeg hører stemmer litt overens med den magefølelsen jeg sitter igjen med- at hun nr 1 kanskje ikke er så lykkelig som hun kunne vært.. Og man vil alltid kunne finne andre som sier noe annet i en sak, de lærde kan også strides har jeg hørt, så hvorfor ikke privatpersoner...Men jeg håper jo for alles parter at de orker å ta grep om eget liv om de ikke er fornøyde...

Ok, jeg ordla meg litt feil, men det var da ikke så langt fra det du skrev:

Sitat:

er lite tøff, ikke har turt å sette beinet ned og gå fra mannen

Det jeg mente var noe sånt som dette:

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

For alt vi vet så kan jo damene like hverandre også. Det kan jo hende de har 3 alternative soverom skift.

Det er ikke sikkert kone 1 er noe offer i denne situasjonen, men at hun også har fått i pose og sekk.

Gammel 05-06-08, 20:19   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil .

Jeg er temmelig sikker på at den samlivsformen ikke hadde passet for meg. For lite innstilt på å dele mannen, og for lite lesbisk . Og mht en mann til i huset så holder det lenge med den kaksen jeg har - passe både av penger og sex.

Men for alt i verden, folk må gjøre som de vil. Det eneste jeg tenker på i den forbindelsen, er hvordan det er for barna som er involvert. Det som er kjekt og naturlig for de voksne, trenger ikke nødvendigvis være det for ungene.

Og jeg diskuterer selvfølgelig forhold med tre i på generelt grunnlag, har ikke sett intervjuet som det er linket til, og kjenner ikke til folkene. Drikker ikke konjakk en gang .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.