|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Flere med partner som ikke leser?
det er vel nettopp det jeg sier, at det ikke er et tema. Men jeg kunne tenkt meg at han leste, at han dermed kunne sette seg ned og slappe av med en bok. OG at vi kunne snakket om bøker vi leste etterpå. Men som sagt før, han synes ikke noe om det, og da lager jeg ikke tema av det. Selv om jeg kunne tenkt meg at han likte å lese innimellom.
|
|
|
#42 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Flere med partner som ikke leser?Jeg er en mann som ikke leser bøker lenger. Desverre. Jeg leste uhorvelige mengder frem til jeg var omlag 20 år, og praktiserte en slags mild variant av "superlesing" (er det ikke det det heter når du bare raser gjennom en bok, slik som Data i Next Generation). Jeg leste ofte ei bok i løpet av en kveld.
|
|
|
#43 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Flere med partner som ikke leser?
Jeg hang med opp i at du ikke lagde noe stort tema av det.
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere med partner som ikke leser?Jeg har en mann som kun leser på nett. Han leser aldri bøker, blader eller tidskrifter. Jeg har egentlig aldri tenkt at det gjør meg noe.
|
|
|
#46 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere med partner som ikke leser?Mannen min leser ikke. Ikke jeg heller.
|
|
|
#47 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere med partner som ikke leser?min mann leser heller ikke, han leser ikke bøker, en sjelden gang blar han igjennom vg og dagbladet, utenom det: nada. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Flere med partner som ikke leser?Mannen leser, men ikke så mye som meg. Han leser Douglas Adams,Harry Potter, Ringenes Herre, biografier om band og musikkblader...
|
![]() |
|
|