Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har staten eiendomsrett over kroppen din? (Organdonasjon)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-08, 22:57   #10
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har staten eiendomsrett over kroppen din? (Organdonasjon)

Jeg vet ikke helt hva jeg mener om dette forslaget.

Jeg er ikke imot at mine organer skal doneres om jeg dør, men jeg er litt redd for at man kanskje skal bli litt "overivrig" etter å hente ut organene mine. Tenk om jeg ikke er helt død liksom.
Det er en helt tullete tankegang, ja, jeg vet.

Jeg tror også at jeg hadde hatt problemer med å tillatt organdonasjon fra barna mine. Dette er rett og slett kun følelser. Hvis jeg nettopp har mistet barnet mitt, så tror jeg ikke at jeg hadde taklet tanken på at noen skulle skjære i det, for å hente ut organer.
Fornuften sier at jeg selvfølgelig måtte donert bort organene, og at dette ville glede noen andre enormt. Jeg håper fornuften ville seiret, hvis jeg skulle være så uheldig å komme ut for en sånn situasjon.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
organdonasjon

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.