|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tusen strålende soler (forfatteren av Drageløperen)Hø? Teksten skal dekkes fullstendig over av den blå stripen, og du kan ikke velge farge på stripen. Eller misforstår jeg nå?
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tusen strålende soler (forfatteren av Drageløperen)
Det var teksten som kunne sees gjennom stripen, derfor forsøkte jeg å endre farge på teksten, men den var likevel synlig. Hm kanskje fordi jeg gikk inn å endret på noe som allerede hadde endret farge? Jeg tester her på nytt |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Tusen strålende soler (forfatteren av Drageløperen)Hehe, der fikk du det til ja.
|
|
|
#25 |
|
Borte
|
Sv: Tusen strålende soler (forfatteren av Drageløperen)Nå har jeg lest boken og den var nøyaktig som jeg trodde etter å ha lest anmeldelsene. Jeg har lest så mange bøker om lignende kvinneskjebner at jeg ikke ble rørt til tårer en eneste gang. Jeg fikk ikke godfølelsen som jeg hadde da jeg leste Drageløperen. Følelsen man får når man blir absorbert av en bok og bare må lese den ut selv om klokken er to på natten og man skal jobbe dagen etter. Barndomsskildringen i Drageløperen var fantastisk og ingenting i Tusen strålende soler kunne måle seg med den.
|
|
|
#26 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Tusen strålende soler (forfatteren av Drageløperen)Jeg hadde kanskje sett på det annerledes om jeg hadde lest Drageløperen, så den må jeg også få med meg snart. Jeg ble veldig preget av Tusen strålende soler, kjente den langt inn i margen.
|
|
|
#28 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tusen strålende soler (forfatteren av Drageløperen)Leste ferdig denne boken i løpet av et par dager, veldig fin
|
|
|
#29 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Tusen strålende soler (forfatteren av Drageløperen)Jeg synes TSS er hundre ganger bedre enn Drageløperen. Filmen av sistnevnte ble jeg skuffet av. Hadde nok likt den bedre om jeg ikke haddeest boken først.
|
|
|
#30 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tusen strålende soler (forfatteren av Drageløperen)Ja, Tusen strålende soler var fantatisk. Men Drageløperen kom jeg aldri lenger enn til side 20 eller noe sånt, den fengte ikke meg i det hele tatt. Ble litt skuffa der, for "alle" sa Drageløperen skulle være best...
|
|
|
#31 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Tusen strålende soler (forfatteren av Drageløperen)Jeg har denne boka liggende¨på soverommet. Har bare ikke kommet i gang med å lese den. Det må jeg få gjort noe med. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hadde nok ikke fortsatt jeg heller hadde det ikke vært for at jeg var på et sted hvor jeg ikke hadde noe annet å finne på(jobbet). Om du velger å ta den opp igjen vil jeg tro du syntes det er verdt å pløye deg igjennom de første sidene. Den tar seg opp og litt ned igjen
|
|
|
#33 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Da gleder jeg meg til Tusen Strålende Soler. Har enda ikke fått fingen ut og lest den. Men Drageløperen er den fineste boka jeg noensinne har lest. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Borte
|
Sv: Tusen strålende soler (forfatteren av Drageløperen)Så interessant å se at så mange liker Tusen strålende soler best. Jeg syns den var sånn typisk undertrykte-kvinner-i-mannsdominerte-samfunn som det går ti av på dusinet. Ikke at problemstillingen ikke er relevant eller interessant, men som roman syns jeg ikke den var så veldig imponerende.
|
|
|
#35 |
|
Multitaskingmaniac
|
Jeg er enig med deg, likte Drageløperen best. Den første delen var bare helt fantastisk!
|
|
|
#36 |
|
Forumamatør i lære
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|