Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

"Barnepizza"

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-08, 13:14   #1
BonusMor
Forumamatør i lære

BonusMor sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Østlandet
BonusMor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Barnepizza"

Opprinnelig lagt inn av Pusurkine, her.

Men ville du vurdert grillet fisk og hjemmelaget vaniljeis til et barneselskap? Ev hvorfor ikke?

Hadde mine barn valgt menyen til sine selskaper ville nok 12 åringen hatt Sushi eller skalldyr. Hun elsker det. Hun er også det eneste barnet jeg har sett som knasket grønne oliven i en alder av 2 år.

8 åringen ville nok hatt pasta med kylling og sopp.

4 åringen ville sikkert hatt taco.

Så jeg ville ikke vurdert grillet fisk, men det er ikke for mine egne barns skyld. Mest for andres, tror jeg.
Hjemmelaget vaniljeis ville jeg definitivt vurdert, det er ganske enkelt, og svingodt. Ikke spes sunt heller nei

BonusMor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 13:19   #2
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Sv: "Barnepizza"

Opprinnelig lagt inn av BonusMor, her.

Hadde mine barn valgt menyen til sine selskaper ville nok 12 åringen hatt Sushi eller skalldyr. Hun elsker det. Hun er også det eneste barnet jeg har sett som knasket grønne oliven i en alder av 2 år.

8 åringen ville nok hatt pasta med kylling og sopp.

4 åringen ville sikkert hatt taco.

Så jeg ville ikke vurdert grillet fisk, men det er ikke for mine egne barns skyld. Mest for andres, tror jeg.
Hjemmelaget vaniljeis ville jeg definitivt vurdert, det er ganske enkelt, og svingodt. Ikke spes sunt heller nei

Det er vel der det ligger....
Barn kan like så mangt, men de har også ofte veldig sterke meninger om hva de ikke vil spise, det kan være vanskelig å finne noe alle liker, derfor velger vel mange en "safe" meny.

Hjemmelaget vaniljeis synes vel alle er godt, men vil tro at barn ikke alltid setter noe spesielt pris på at det er hjemmelaget, og like gjerne spiser ferdig is. Det er forsåvidt lett å lage hjemmelaget is, men litt avhengig av utstyr, kan det være litt styrete, særlig hvis man skal lage mye.

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.