|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva gjør dere? | |||
Åpner hverandres post |
![]() ![]() ![]() ![]() |
85 | 40,67% |
Gjør husarbeid sammen |
180 | 86,12% |
Låner plagg av hverandre |
70 | 33,49% |
Bruker hverandres VISA-kort |
156 | 74,64% |
Tømmer spybøtta for hverandre |
113 | 54,07% |
Har (noen?) kontoer felles |
156 | 74,64% |
Har felles lån |
178 | 85,17% |
Går ut på byen sammen |
161 | 77,03% |
Handler klær sammen |
137 | 65,55% |
Leser sms-meldingene til hverandre |
77 | 36,84% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva du og partneren gjør og delerAlt sammen. Nå er det ikke sånn at vi alltid åpner hverandres post eller leser hverandres sms, men det forekommer hvis det passer sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Hva du og partneren gjør og delerMine stemmer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva du og partneren gjør og delerAlt utenom felles lån.
![]() |
#5 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva du og partneren gjør og delerÅpner hverandres post - Nei. Bare hvis vi blir bedt om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva du og partneren gjør og delerVi leser ikke hverandres sms eller brev, kun når den ene blir bedt om det. Vi har ikke felles gjeld og bruker ikke hverandres Visakort. Har ett felleskort hvor vi setter over en mnd sum, og den dekker alt av felles ting. Dersom det er slunket på felleskortet, bruker vi våre egne og det går opp i opp tilslutt uansett (kommer aldri med kvitteringer med tanke på å få tilbake penger). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva du og partneren gjør og deler
![]() |
#9 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Hadde engang tenkt å bli lege/sykepleier, og jobbet på ambulanse. Det har aldri blitt produsert eklere ting på hjemmefronten enn jeg liksom hadde vent meg til fra før.
![]() |
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
Jeg er mer pysete på hjemmefronten enn på jobb jeg, for på jobb har jeg sykehusklær på og tåler alt. Jeg som etter en del år med gastrokirurgi (høres kult ut, men mye av jobben består i å gjøre rektoskopier, yuk) brakk meg da jeg fikk min egen lille nussebaby og måtte bytte bæsj på han. Mannen min synte det var utrolig morsomt, så det var jo godt at noen fikk glede av det.
![]() |
#11 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Hva du og partneren gjør og delerAlt unntatt å lese sms'er og private brev. Post fra banken o.l er ikke regnet som privat da vi har det meste der felles.
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva du og partneren gjør og delerAlt, egentlig. Men spybøtta - da skal han være SJUK, altså.
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva du og partneren gjør og delerNår jeg tenker meg om så tror jeg faktisk aldri mannen min har kastet opp, så lenge jeg har kjent ham. Jeg har satt frem bøtte til ham et par ganger, men ikke fått bruk for den.
![]() |
#14 |
Originala
|
![]() Sv: Hva du og partneren gjør og delerJeg har forresten hjulpet mannen med rumpevask, jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hva du og partneren gjør og delerGjør det aller meste sammen, men ikke alltid selvfølgelig. Men når det passer seg slik. Og så leser vi ikke hverandres sms/brev, men det hender. Regninger åpner vi, personlig brev åpnes ikke av den andre, med mindre den ene spørr om det. Herregud skulle tro vi levde som en symbiose (er det det det heter?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva du og partneren gjør og delerHusarbeid, felles lån og handler NOEN ganger klær sammen. Ellers ingen av de andre tingene. Dvs, en meget sjelden gang låner vi hverandres VISA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hva du og partneren gjør og delerVi gjør egentlig det meste, ja.
Husarbeidet har vi satt bort, og når vi gjør det(gjorde), er det ikke noe problem å gjøre det sammen. Ungene hjelper til, eller leker. Den ene tar hovedansvar for rengjøring, den andre for unger. Det går veldig bra.
![]() |
#19 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva du og partneren gjør og deler(Åpner hverandres post - kun regninger og sånt åpnes, ikke andre private brev, derfor krysset jeg ikke av på den.)
![]() |
#20 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva du og partneren gjør og delerKunne svare ja til alt. privat post og sms åpner vi bare hvis vi gir den andre beskjed om det.
![]() |
|
|