Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva du og partneren gjør og deler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva gjør dere?
Åpner hverandres post 85 40,67%
Gjør husarbeid sammen 180 86,12%
Låner plagg av hverandre 70 33,49%
Bruker hverandres VISA-kort 156 74,64%
Tømmer spybøtta for hverandre 113 54,07%
Har (noen?) kontoer felles 156 74,64%
Har felles lån 178 85,17%
Går ut på byen sammen 161 77,03%
Handler klær sammen 137 65,55%
Leser sms-meldingene til hverandre 77 36,84%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-08, 19:31   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva du og partneren gjør og deler

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Og husarbeidet gjør enten den ene, eller den andre (hvor skulle vi i så fall gjort av barna, om vi gjorde det sammen og samtidig?)

Tja, det går jo an å gjøre husarbeid mens man passer barn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 19:39   #2
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ja, hvis jeg absolutt MÅ. Støvsuge og rydde, eller klesvask. Men hovedvasken går tretti ganger raskere uten barn så det gidder jeg ikke

Gammel 09-06-08, 22:27   #3
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Jeg krysset av for alt. Noe skjer regelmessig, mens andre ting hender nå og da.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 20:08   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nå har vi bare ett barn, men det er ikke ofte i sitt liv han har vært så krakilsk at det ikke har gått an å rydde litt eller vaske badet om man skulle ha lyst til det. Dessuten gjøres husarbeid stort sett når han sover.

Gammel 09-06-08, 20:13   #5
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi kan gjøre husarbeid sammen, og går på byen sammen.
Han låner av og til mitt VISA-kort. Det er hva vi har felles på lista.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 20:21   #6
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja til alt på lista egentlig. Spybøtter bruker vi uhyre sjelden. Vi rekker fint frem til badet.

Posten til hverandre åpner vi. Det er stort sett regninger vi vet kommer, og siden jeg er "økonomisjef" åpner jeg alt som lukter regninger. Post jeg ikke umiddelbart kan se er regning åpner jeg ikke.

SMS meldinger blir lest på oppfordring om hans tlf. ligger i umiddelbar nærhet av meg. Eller omvendt.

Det hender jeg låner klær av han, men han kommer ikke inn i mine. Han har inget ønske om å ta på seg en av mine topper i str m/38.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.