|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et siste gufs fra gravenJeg er helt matt, det kan da ikke være mulig. For ei skrekkelig gammel dame, og at en dekorert motstandsmann er oppe i denne suppa her. "Neitakk, finn deg en annen advokat.." Det må det da være veldig lett å si!
|
|
|
#22 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et siste gufs fra gravenSkremmende.
|
|
|
#25 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Et siste gufs fra gravenDet er helt merkelig dette, det er en del av de gamle motstandsguttene som har blitt nazister etterhvert. Erik Gjems-Onstad var visstnok gift med Reidun Aunde, hun søte superraddisdansedamen som gikk rundt i Trondheim med krykker. De møttes altså visstnok under krigen i motstandsarbeidet og gikk virkelig hver sin vei etter det. En til venstre og en til det ytterste høyre.
|
|
|
#27 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Et siste gufs fra gravenEsme: Ikkesant? Flere av dem har uttalt at vi nå bør hedre gamle NS-menn og kvinner, de kjempet tross alt for et arisk Norge. :dobbeltgrøss: |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Et siste gufs fra gravenHer lukter det gammelmannssenilitet og pleiehjemskandidat. Men det er bare fordi jeg er i godt humør. SELV om man sitter på et høyreekstremistisk synspunkt, så er det en syk, syk beslutning å gi penger til en pøbel som har drept en uskyldig guttunge. Jeg får Grampa Simpsons-vibber av han derre høyesterettsadvokat-ex-motstandsmann-turned-village-idiot. Evil Grampa Simpsons.
|
|
|
#29 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Et siste gufs fra gravenFascinerende. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
En Som Trener
|
Sv: Et siste gufs fra gravenDet hele er kvalmt!
|
|
|
#31 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Et siste gufs fra graven
Det var også min første tanke da jeg leste det.
|
|
|
#33 |
|
Viser tenner
|
Sv: Et siste gufs fra gravenJeg kjenner at jeg blir oppriktig lei meg. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Et siste gufs fra gravenDet er selvfølgelig tragisk, men SELVSAGT kan man ikke omgjøre et testamente for det!
|
|
|
#35 |
|
"De"
|
Hm?
|
|
|
#38 |
|
Shake it out!
|
Nå håper jeg at fyren er dømt til å betale erstatning til Benjamins etterlatte. Og at de pengene han får, dermed går til Benjamins mor. Det hadde vært til passe for dem gamle, sure, hurpa som har skrevet testamentet
|
|
|
#39 |
|
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
Sv: Et siste gufs fra gravenVel! man kan nå bestride testamentet. Vi gjorde det når min mor gikk bort. Det ble kjent ugyldig.
|
|
|
|
#40 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Et siste gufs fra gravenDet er ikke forbudt, men det går vel heller på at man kunne ønske |
|
|
|
![]() |
|
|