|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva synes dere om mannen som skal bli mor?
Det var i forhold til barnet jeg tenkte også. Hvordan det vil bli for det når det vokser opp. |
![]() |
![]() |
#22 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Det er ikke DET jeg bekymrer meg mest over, for jeg tenkte også på sammenligningen av dette og barn av homofile foreldre. Jeg tenker mest på mediedekningen dette får, at han blir vist frem som en sirkus-freak i avisene og at barnet også sikkert vil bli vist frem på den måten. Ja, om noen år er det sikkert heelt vanlig osv, men jeg synes bare det er litt kjipt med denne typen mediadekning.
![]() |
#24 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva synes dere om mannen som skal bli mor?Dette har vi vel diskutert tidligere her på FP, og da tror jeg at jeg sa noe sånt som at det var modig gjort av ham, og en edel handling, å sette sin kjønnsidenditet på spill en periode for kona og familiens skyld.
![]() |
#26 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva synes dere om mannen som skal bli mor?Jeg syns det hele er veldig rørende, jeg.
![]() |
#27 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hva synes dere om mannen som skal bli mor?Jeg skjønner ikke hvorfor man ønsker å være en mann, kle seg som en, opptre som en, men samtidig ha et sterkt ønske om å bli gravid og føde egne barn.
![]() |
#28 |
Mother of Dragons
|
Nå har jeg ikke akkurat lest så nøye om det, men etter det jeg forstod så kunne ikke kona få barn etter mye prøving, og de kom til å få problemer med å adoptere, så det var visst mer ut av nødvendighet enn ønske.
![]() |
|
|