Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-08, 08:13   #41
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken

Jeg kjøpte vår på G-sport i Storgata i Oslo i går morges, og da hadde de fremdeles endel igjen.

Gammel 06-06-08, 08:46   #42
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Send meg en pm og noen skal kjøpe i dag og ikke vet hvor de har.. jeg vet. :-P

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 10:48   #43
Left
Passiv

Standard

Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

De var utsolgt i alle butikkene i distriktet. Så ble ingen sykkelvogn på oss.

Jeg kan sjekke om de har her?

Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 17:48   #44
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Utsolgt overalt

Gammel 06-06-08, 19:09   #45
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi var innom XXL og de hadde en sykkelhenger til 499kr. Noen som vet noe om den?

Gammel 09-06-08, 22:50   #46
Kneazle
Passiv

Standard

Æsj. Utstillingsmodellen viste seg å ha masse skavanker: Hjulet var punktert, det var flere rifter i trekket, og det manglet en del. Returnerte den og fikk tilbake pengene. Men jeg ville jo ha sånn sykkelhenger! Til den prisen.

Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 22:53   #47
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Æsj. Utstillingsmodellen viste seg å ha masse skavanker: Hjulet var punktert, det var flere rifter i trekket, og det manglet en del. Returnerte den og fikk tilbake pengene. Men jeg ville jo ha sånn sykkelhenger! Til den prisen.

Æsj så kjedelig da. Du burde fått ein ny til samme pris.

Gammel 09-06-08, 22:55   #48
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Æsj så kjedelig da. Du burde fått ein ny til samme pris.

De hadde ikke fler, og visste ikke når de får dem inn igjen. Vil ha henger nå!

Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 22:57   #49
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

De hadde ikke fler, og visste ikke når de får dem inn igjen. Vil ha henger nå!

Typisk.

Gammel 09-06-08, 22:58   #50
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Vi var innom XXL og de hadde en sykkelhenger til 499kr. Noen som vet noe om den?

Den ser jo ok ut, da! Fant du ut noe mer om den, Stikka? Og så den grei ut IRL?

Link

Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 01:06   #51
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe. Men Emma. Du kan kreve ny eller tilsvarende vare. De bør klare spytte opp et alternativ til deg ganske kjapt. Selv om de måtte gå i tap.
De har 14 dager å behandle reklamasjonen.. :-P

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 09:50   #52
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hehe. Men Emma. Du kan kreve ny eller tilsvarende vare. De bør klare spytte opp et alternativ til deg ganske kjapt. Selv om de måtte gå i tap.

Skulle akkurat til å si det samme. Det som kanskje er dumt er at du allerede har fått pengene tilbake, eller?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 16:50   #53
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Skulle akkurat til å si det samme. Det som kanskje er dumt er at du allerede har fått pengene tilbake, eller?

Jeg vet. Men å klage/reklamere er liksom ikke min sterke side. Uansett; nå har de fått kvitteringen og jeg har fått pengene, så da er jo saken ute av verden.

Er fristet til å bestille den fra XXL, men liker ikke å kjøpe sånt usett. Tenk om den er noe skikkelig ræl, liksom. Er det ingen som har noen erfaring med American Eagle barnehenger, altså?

Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 17:52   #54
IOA

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Et lite tilleggsspørsmål: Har noen prøvd å få tak i ekstra feste til disse vognene? Det hadde vært utrolig kjekt hvis vi kunne hatt et på hver sykkel.

Gammel 10-06-08, 18:42   #55
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Et lite tilleggsspørsmål: Har noen prøvd å få tak i ekstra feste til disse vognene? Det hadde vært utrolig kjekt hvis vi kunne hatt et på hver sykkel.

Der eg kjøpte sa dei at me berre kunne kjøpe eit ekstra feste. Null problem.

Gammel 10-06-08, 21:50   #56
IOA

IOA sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Der eg kjøpte sa dei at me berre kunne kjøpe eit ekstra feste. Null problem.

Supert! Da må jeg innom G-sport igjen i morgen. Takk for svar!

Gammel 10-06-08, 22:18   #57
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vet. Men å klage/reklamere er liksom ikke min sterke side. Uansett; nå har de fått kvitteringen og jeg har fått pengene, så da er jo saken ute av verden.

Er fristet til å bestille den fra XXL, men liker ikke å kjøpe sånt usett. Tenk om den er noe skikkelig ræl, liksom. Er det ingen som har noen erfaring med American Eagle barnehenger, altså?

Jeg er også veldig interessert i å høre erfaringer på denne.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 11:39   #58
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Jeg er også veldig interessert i å høre erfaringer på denne.

Jeg lager en ny tråd, jeg. Ikke sikkert alle som har henger fra før kikker innom denne tråden.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.