|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Røyken ligger tykt rundt husene våre (Agderposten)http://www.agderposten.no/article/20...002/ABONNEMENT
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyken ligger tykt rundt husene våre (Agderposten)Skikkelig skummelt. :grøss: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyken ligger tykt rundt husene våre (Agderposten)Det er vel ikke sjanse for ei flertimers floskur heller med det første...
|
|
|
#4 |
|
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() |
Sv: Røyken ligger tykt rundt husene våre (Agderposten)Vi bor et stykke unna og røyklukta kjennes veldig godt...Vi får håpe at de snart får kontroll på brannen. Nå venter vi virkelig på regnet her!!
|
|
|
#5 |
|
Alltid like optimist
Sv: Røyken ligger tykt rundt husene våre (Agderposten)Hvordan går det hos dere?
|
|
|
#6 |
|
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() |
Sv: Røyken ligger tykt rundt husene våre (Agderposten)http://www.agderposten.no/article/20...002/ABONNEMENT
|
|
|
#7 |
|
Alltid like optimist
Sv: Røyken ligger tykt rundt husene våre (Agderposten)Voldsomt store arealer som er nedbrent - og mye mer som trues...
|
|
|
#8 |
|
fri
|
Sv: Røyken ligger tykt rundt husene våre (Agderposten)Huff. Jeg bor et stykke unna, men måtte hente minstemann i barnehagen. De planla å være innendørs i dag pga all røyken, men røyken kom også inn gjennom ventilasjonsanlegget, som måtte stenges. Og nå var det så dårlig luft inne at de måtte stenge barnehagen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
høyt og lavt
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Røyken ligger tykt rundt husene våre (Agderposten)huff ja her er det helt grått på utsiden og lukter brent, å det blåser jo som bare det.
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyken ligger tykt rundt husene våre (Agderposten)Huff, så skummelt.
|
|
|
#12 |
|
høyt og lavt
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Røyken ligger tykt rundt husene våre (Agderposten)jeg var ute på verandaen å tok meg en røyk ( har askebeger med vann i) å det er faktisk ekkelt å puste synes jeg, blir rett å slett kvalm, å jeb bor et stykke unna altså
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Røyken ligger tykt rundt husene våre (Agderposten)Her er det tjukt av røyk, det svir i lungene dersom man går ut. Naboen måtte kjøre avgårde i full fart, og jeg er redd det var pga at mannen der har kols. Bestemor ringer meg i ett sett, for hun er vokst opp der som det brenner, og vil ha full oppdatering fra nettet. Hun gråter og er utrøstelig, og jeg måtte faktisk nå be henne om å slutte å tenke nostalgisk og heller tenke på dem som er midt oppi det.
|
|
|
#14 |
|
fri
|
Sv: Røyken ligger tykt rundt husene våre (Agderposten)
Jeg kan komme og hente dere hele gjengen ned hit om du vil. Det lukter røyk her også, men er nok mye bedre enn oppe hos dere. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Røyken ligger tykt rundt husene våre (Agderposten)
De kommer hjem fra skolen om en halv time, og så kommer mannen rett etterpå. Da tar han med seg ungene på fotballkamp i Grimstad. Men det var snilt av deg å tenke på oss.
|
|
|
#17 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Røyken ligger tykt rundt husene våre (Agderposten)Huff, så guffent. Håper det plasker ned snart!
|
![]() |
|
|