|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Truse til tørkEh, det hadde jeg i grunnen ikke tenkt over før nå.
![]() |
#24 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Truse til tørkVårt undertøy går i trommelen.
![]() |
#26 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Truse til tørk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Truse til tørkMin x-svigermor var fryktelig nøye på hvordan det skulle henges ut på skreiesnora. I begynnelsen syns jeg dette var skikkelig morsomt. Hun hang aldri ut undertøy og alt hang i system etter farge og størrelse. Husker hun skulle vaske fotballdraktene på sønnens lag og hang dem etter nummer og til slutt keeperdrakten. En gang jeg var hjemme alene der hele dagen, tenkte jeg at jeg skulle være flink og henge ut tøy. Dette ble tatt inn og hengt ut igjen når hun kom hjem. Men hun sa aldri noe til meg om det. (søsteren sladret). |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Truse til tørkMoren min prøvde i mange år å lære meg at tøy skulle henges etter klestype på snora: sokker sammen med sokker (i par, så klart), gensre sammen med gensre og bukser sammen med bukser osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Truse til tørkNå tørker jeg alt av sokker og undertøy i trommelen, men før så hang jeg det ut ja. Hadde stativ bak i hagen, med minimalt av innsyn fra andre, og jeg hang alltid trusene innerst på snora, så ingen så dem uansett. (hadde et sånt rundt tørkestativ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Truse til tørkJeg ønsker meg en skreiesnor! Det er jo ingen som har det her i Skien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() Sv: Truse til tørk
![]() |
#33 |
Passiv
|
![]() Sv: Truse til tørkJeg bryr meg lite om naboene skulle se undertøyet mitt (de må i så fall anstrenge seg litt for å få det til), men jeg rydder nok de store, gode bomullstrusene diskret unna når samboeren skal ha fotballkveld med gutta el.l. |
![]() |
![]() |
#37 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Truse til tørkTruser går i trommelen, men det pga. plassmangel på tørkestativet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Truse til tørkJeg trøker alt ute, men henger trusene i midten av stativet av gammel vane. Naboen trenger jo strengt tatt ikke se dem ? De synes ikke fra veien uansett.
![]() |
|
|