|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En nykommer utfordrer forumreglene
Jeg er ikke enig med deg. Forøvrig undøvendig med en |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: En nykommer utfordrer forumregleneJeg vet at det er EM, men det er bare fordi tirsdagene er amputert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Passiv
|
![]() Sv: En nykommer utfordrer forumregleneSvarte! Der fikk Spania scoring. |
![]() |
![]() |
#45 |
© All rights reserved
|
Veldig enig. Jeg interesserer meg ikke for tennis, men registrerer ofte når det er store turneringer. Da står det på avisens førstesider (om enn med liten skrift i forhold til fotball) ,eller det er en ev hovedsakene på nyhetere. (Om enn helt til slutt: "Og til slutt tar vi med at Hans Balleteig vant årets Frensh Open".) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En nykommer utfordrer forumreglenePent mål, da. Men håper Sverige går videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Bedreviter
|
Det må du gjerne mene, men jeg kan forsikre deg om at det er fullt mulig å lese både papir- og nettaviser, høre på radio og generelt få med seg de viktige nyhetene uten å registrere at det er EM. Det er ikke en gang en utfordring. Det eneste sportsarrangementet jeg sliter med å filtrere ut fullstendig er vinter-OL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Bedreviter
|
Misforstå meg rett: jeg skjønner godt at fotball er viktig for deg og andre som er engasjert. Jeg skjønner godt at det er veldig viktig også, men det er liksom bare viktig hvis man bryr seg. Det er ikke jordskjelv, verdensøkonomi eller utenrikspolitikk, hvis du ser hvor jeg vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
frakoblet
|
![]() |
#55 |
Fola Blakken
|