Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En nykommer utfordrer forumreglene (En tråd om fotball)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-08, 17:58   #41
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En nykommer utfordrer forumreglene

Nolo: EM holder. Og så kan du skarre på r`en - det hjelper.

Tosse: Selvfølgelig kan det det. VM og CL også. Og PK.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 18:05   #42
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nei, det betyr det ikke. Det betyr at man ikke åpner sportsbilaget, hører på radiokanaler som sender sport, ser på sportssendinger på TV eller følger med når noen snakker om fotball.

Jeg er ikke enig med deg. Forøvrig undøvendig med en bare fordi du er uenig i påstanden, synes jeg.
Jeg er helt enig i at man ikke trenger å få med seg nyheter om EM, hvem som har vunnet osv, men jeg står på at jeg mener alle som er innom nettaviser, leser aviser og hører på nyheter burde fått med seg at det er noe fotballgreier som foregår for tida. Førstesidene i avisene har rimelig mye fotball for tiden, og fotball-EM nevnes i de fleste nyhetssendinger både på tv og radio.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 18:13   #43
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jeg vet at det er EM, men det er bare fordi tirsdagene er amputert. Ja, også fikk jeg med meg at det var fare for smitte av meslinger under EM.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 18:15   #44
Albertine
Passiv

Standard

Svarte! Der fikk Spania scoring.

Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 18:15   #45
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg er helt enig i at man ikke trenger å få med seg nyheter om EM, hvem som har vunnet osv, men jeg står på at jeg mener alle som er innom nettaviser, leser aviser og hører på nyheter burde fått med seg at det er noe fotballgreier som foregår for tida. Førstesidene i avisene har rimelig mye fotball for tiden, og fotball-EM nevnes i de fleste nyhetssendinger både på tv og radio.

Veldig enig. Jeg interesserer meg ikke for tennis, men registrerer ofte når det er store turneringer. Da står det på avisens førstesider (om enn med liten skrift i forhold til fotball) ,eller det er en ev hovedsakene på nyhetere. (Om enn helt til slutt: "Og til slutt tar vi med at Hans Balleteig vant årets Frensh Open".)

Gammel 14-06-08, 18:16   #46
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Pent mål, da. Men håper Sverige går videre.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 18:16   #47
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Torres!

Gammel 14-06-08, 18:17   #48
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Fiiine guttemannen.

Gammel 14-06-08, 18:18   #49
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Svarte! Der fikk Spania scoring.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 18:21   #50
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

jeg mener alle som er innom nettaviser, leser aviser og hører på nyheter burde fått med seg at det er noe fotballgreier som foregår for tida. Førstesidene i avisene har rimelig mye fotball for tiden, og fotball-EM nevnes i de fleste nyhetssendinger både på tv og radio.

Det må du gjerne mene, men jeg kan forsikre deg om at det er fullt mulig å lese både papir- og nettaviser, høre på radio og generelt få med seg de viktige nyhetene uten å registrere at det er EM. Det er ikke en gang en utfordring. Det eneste sportsarrangementet jeg sliter med å filtrere ut fullstendig er vinter-OL.

Jeg fascineres stadig av den utrolige arrogansen en del sportsentusiaster (eller kan jeg kanskje si -idioter) legger for dagen: at det å ikke bry seg om, og derved ikke få med seg, viktige sportsbegivenheter, er ensbetydende med å ikke være nyhetsoppdatert eller informert er for meg en totalt uforståelig sammenligning. Tror dere virkelig at fotball er viktig?!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 18:25   #51
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Tror dere virkelig at fotball er viktig?!

Tror?

Barnelærdom nr. 1: Det som er viktig for deg, kan være uviktig for andre. Og omvendt.

Gammel 14-06-08, 18:28   #52
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Barnelærdom nr. 1: Det som er viktig for deg, kan være uviktig for andre. Og omvendt.

Misforstå meg rett: jeg skjønner godt at fotball er viktig for deg og andre som er engasjert. Jeg skjønner godt at det er veldig viktig også, men det er liksom bare viktig hvis man bryr seg. Det er ikke jordskjelv, verdensøkonomi eller utenrikspolitikk, hvis du ser hvor jeg vil.

Gammel 14-06-08, 18:32   #53
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fascineres stadig av den utrolige arrogansen en del sportsentusiaster (eller kan jeg kanskje si -idioter) legger for dagen: at det å ikke bry seg om, og derved ikke få med seg, viktige sportsbegivenheter, er ensbetydende med å ikke være nyhetsoppdatert eller informert er for meg en totalt uforståelig sammenligning. Tror dere virkelig at fotball er viktig?!

Gammel 14-06-08, 18:34   #54
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen fikk nettopp en skyllebøtte av meg for å banne høyt foran ungene.

Hvordan kunne jeg vite at det var Zlatan han sa og ikke Satan?

Gammel 14-06-08, 18:44   #55
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Mannen fikk nettopp en skyllebøtte av meg for å banne høyt foran ungene.

Nei, Zlatan heller, det er ikke lett.

Gammel 14-06-08, 18:49   #56
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Leser han Pondus?

Gammel 14-06-08, 18:52   #57
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke fotball, men kan skarre på r-ene.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 18:52   #58
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leser han Pondus?

Hadde det vært så vel ...

Gammel 14-06-08, 19:04   #59
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Misforstå meg rett: jeg skjønner godt at fotball er viktig for deg og andre som er engasjert. Jeg skjønner godt at det er veldig viktig også, men det er liksom bare viktig hvis man bryr seg. Det er ikke jordskjelv, verdensøkonomi eller utenrikspolitikk, hvis du ser hvor jeg vil.

Så det er altså ikke like viktig som religion og krig og fred og sånn?

Gammel 14-06-08, 19:05   #60
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Så det er altså ikke like viktig som religion og krig og fred og sånn?

Bare nesten, tror jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:24.