Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Afa

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 17:29   #1
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Afa

Hei, Jeg heter zeppelin og er forumavhengig

Det begynte med noen få uskyldige søk på internett da jeg gikk gravid. Hva skjer i 3 trimester? Hva trenger man av babyutstyr? Jeg fikk mange treff på et forum kalt snartmamma og likte meg der med en gang. Jeg kunne spørre så mange teite spørsmål jeg bare ville og ingen visste hvem jeg var. En sårbar gravid kvinnes mekka Da barnet ble født ble jeg oppmuntret inn på nybaktmamma. Og her startet for alvor min forumkarriere. Barselklubber, vognsider, god humor og "såkalt" fellesskap. Jeg var hekta. Måtte inn og sjekke nye tråder hver dag. Gjerne flere ganger til dagen. Skulle egentlig vaske huset, men neida, der satt jeg på NM igjen. Leke med babyen? Stryke klær? Nei, NM kom først. Meldte meg inn i flere forum for andre området i livet. Håndarbeid, data, bæring (??).

Men så....så begynte den bitre kløe. Dårlig samvittighet for all tiden jeg brukte på nettet. For ikke å snakke om alle pengene jeg brukte på ting jeg bare måtte ha (fordi flere reklamerte inne på NM). I barselgruppa ble skravletrådene lenger og lenger, temaene ble utbrukt og en god diskusjon ble ofte bare skittkasting. NM ble forvandlet til "NM i morskap" hvor oss med forovervendte barneseter nærmest var kasteløse. Nei, den fantastiske forumsaktiviteten viste sin skitne bakside.

Etter en pause fra forumene (på kanskje halvannen måned??) våget jeg meg innpå igjen. Denne gang med større selvinnsikt og klarere formål. Og ved et lykketreff fant jeg et nytt forum, nemlig dette. Den hemmelige klubben av x-nm'ere gjennomsyret av intern forumhumor, og sist men ikke minst sidevis med kunnskap. Hvis jeg bare prøver dette forumet her, da blir jeg ikke hekta, tenkte jeg. Og så satt jeg der da, IGJEN, med ivrige tastetrykk. Og tankene svirrer: hva gjør jeg egentlig her?

Fritt diktet av zeppelin i anonyme forumavhengige.

Så fra spøk til revolver: Hva gjør du egentlig her på forumet?

Gammel 13-06-08, 17:32   #2
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Afa

Kaster bort tid jeg ikke har?

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:04   #3
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Leser masse gode innlegg, blant annet ditt.

Gammel 13-06-08, 20:16   #4
Albertine
Passiv

Standard

Tar bort alle de irriterende punktumene i overskriftene.

Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 20:27   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

HP inviterte meg en gang i tiden. Så her er jeg

:hemmeligforelsketiHP.hanogDMvetdetvelegentlig:

Gammel 13-06-08, 20:44   #6
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Unngår husarbeid.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:37   #7
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Husarbeidskulking,hovedsaklig.

Gammel 13-06-08, 22:41   #8
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Voksentid "sammen" med oppegående mennesker (alenemor med små krav).

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 23:20   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prokastrinerer... eller hva det nå heter, dette pene ordet jeg har lært her inne.

Gammel 14-06-08, 16:48   #10
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Unngår husarbeid.

Nettopp! Masse gode innlegg her. Et flott sted å bruke fritiden på.

Gammel 14-06-08, 19:16   #11
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Tar bort alle de irriterende punktumene i overskriftene.

Og godt er det.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Prokastrinerer... eller hva det nå heter, dette pene ordet jeg har lært her inne.

Jeg også.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 19:18   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unngår husarbeid er vel det riktige her også. :sjuske:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 19:21   #13
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Prokrastinerer, ja, det er det jeg driver med - både her og andre steder. Og glemmer å følge med på seriene mine. Men i motsetning til hva jeg gjør på mitt andre forum, leser jeg mer enn jeg skriver her, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Men det har muligens å gjøre med en følelse av at jeg bør tenke litt mer før jeg skriver her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.