|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn sykkel til å feste på sykkelKoster de virkelig 2500,-?
|
|
|
|
#2 |
|
Queen of intentions...
Sv: Sånn sykkel til å feste på sykkelKanskje en sånn som dette vil fungere?
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Sånn sykkel til å feste på sykkelVi har sett på en slik, og den kostet ikke mer enn 1500, mener jeg å huske, så jeg ville sjekket flere steder. Du trenger ikke gir og servostyring, for å si det slik. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Queen of intentions...
Sv: Sånn sykkel til å feste på sykkelJeg aner jo ikke hva de heter, så det eneste stedet jeg kom på å se var på spinn.no.
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Sånn sykkel til å feste på sykkelJeg mener det var på XXL vi så den vi kikket på i fjor. Det ble ikke til at vi kjøpte da, men i år skal vi ha. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Queen of intentions...
Sv: Sånn sykkel til å feste på sykkelSuper G har ikke(jeg har spurt), jeg finner ikke noe på xxl.no. Men jeg leter videre, for jeg må jo få henne i barnehagen.
|
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Sv: Sånn sykkel til å feste på sykkelNå ser jeg at Syklistenes landsforening kaller det "påhengssykkel", og at de selger en modell med seks gir for 4500 kroner. Sikkert fint for dem som liker slikt. :lete på andre butikker: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Queen of intentions...
Sv: Sånn sykkel til å feste på sykkel
|
|
|
|
#10 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sånn sykkel til å feste på sykkelDu trenger ikke gir. VI har brukt vår til to barn så jeg føler at jeg snakker av erfaring. Det du derimot trenger er skjerm til bakhjulet, med mindre du er glad i å vaske tøy. Anbefaler at dere lar poden prøve den (tenker på styrets høyde). |
|
|
|
|
|
#12 |
|
superbruker
|
Sv: Sånn sykkel til å feste på sykkelDen stangen, er det noen som har prøvd den? Kunne tenkt meg å kjøpe en sånn men jeg syns at 999 kr for stang er litt dyrt når man får påhengssykkel ned i 499. Fungerer den på større barnesykler? Eller er det bare de med de små hjulene?
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sånn sykkel til å feste på sykkel
Den skal vi kjøpe, fordi det er den eneste som fester over bakhjulet og ikke på setestanga. Visstnok gir de på setestanga mye større vinglefare hvis den bakerste lille passasjeren er av den aktive typen. Og det er min lille passasjer |
|
|
|
![]() |
|
|