Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

De ultimate karaokesangene

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-08, 23:42   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: De ultimate karaokesangene

Må forøvrig selv nevne Bohemian Rhapsody. En flerstemt fremførelse av denne, godt utpå kvelden og med dedikerte sangere, er virkelig en uforglemmelig opplevelse. :erfart:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 23:44   #2
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

(Kilde: youtube.com)

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 23:45   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Må forøvrig selv nevne Bohemian Rhapsody. En flerstemt fremførelse av denne, godt utpå kvelden og med dedikerte sangere, er virkelig en uforglemmelig opplevelse. :erfart:

Virkelig? Min venninne som er Queen-fan skal gifte seg, og noen i vennegjengen har skrevet en tekst til "Bohemian Rhapsody". Jeg mener oppriktig at den er tilnærmet umulig å synge - kanskje spesielt med den besetningen. Det hadde kanskje gjort seg litt utpå natta på en jobbfest, men jeg er usikker på om brudeparets foreldre, tanter og onkler vil sette like stor pris på fremførelsen.

Gammel 14-06-08, 23:50   #4
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Virkelig? Min venninne som er Queen-fan skal gifte seg, og noen i vennegjengen har skrevet en tekst til "Bohemian Rhapsody". Jeg mener oppriktig at den er tilnærmet umulig å synge - kanskje spesielt med den besetningen. Det hadde kanskje gjort seg litt utpå natta på en jobbfest, men jeg er usikker på om brudeparets foreldre, tanter og onkler vil sette like stor pris på fremførelsen.

Nå mener jeg ikke nødvendigvis "uforglemmelig" som i "fantastisk flott", da. Mer i retning "ustyrtelig morsomt å se og høre på".
Jeg ville definitivt ikke valgt den til mer høytidelige sammenhenger, nei.

Gammel 15-06-08, 08:16   #5
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Like a virgin (Madonna) er vel en klassiker i karakokesammenheng.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 18:42   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Scooter:
Maria
Millenium
harder faster
Friends

Gammel 14-06-08, 23:45   #7
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Love to hate you - Erasure

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 00:08   #8
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

:flashback:
Den har jeg vært med på, langt utpå kvelden - og det var liksom ikke grenser for hvor flinke vi var...i bakgrunnen hørte jeg egentlig hvor ille det låt, men da sang jeg bare enda høyere for å overdøve...for da låt det så mye bedre liksom...

Gammel 15-06-08, 04:03   #9
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Særlig for eventuelle naboer. :erfart: Men ligger da og ler mest, mer enn å bli irritert, etterhvert som jeg hører at en etter en faller av og de to siste som kan HELE tar helt av De faller av i headbanger-sekvensen riktignok.

Gammel 15-06-08, 08:18   #10
MokkMokk

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Særlig for eventuelle naboer. :erfart: Men ligger da og ler mest, mer enn å bli irritert, etterhvert som jeg hører at en etter en faller av og de to siste som kan HELE tar helt av De faller av i headbanger-sekvensen riktignok.

Jøss, var du naboen min for noen år siden, tro?
Jeg kan selvsagt hele utenat.

Gammel 15-06-08, 15:02   #11
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Jøss, var du naboen min for noen år siden, tro?

Med mindre du digger Jahn Teigen også? Naboen min bor der fortsatt...
(ikke at det er noe veien med Jahn Teigen altså, men Glastnost er ikke kult kl 4 om morgenen)

Jeg kan selvsagt hele utenat.

Delen etter headbangersekvensen også?

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jah, og "Sweet Dreams" med Eurythmics - sunget tostemt. *glansnummer*

Ah, jeg og broren min pleier å torturere våre partnere (evnt. gjester) med denne i herlig tostemthet. Merk: Det er kun jeg og broren min som synes karaoke er supergøy.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.