Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Slike smykker som symboliserer barna?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 10:58   #21
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slike smykker som symboliserer barna?

Jeg tar en tur på David Andersen i lunsjen!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 11:00   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Wow, der var det mange fine smykker.
Du har kjøpt ditt der? Sender hun til Norge?
Jeg burde kanskje lese meg frem til det selv, men...

Ja jeg kjøpte mitt der. Hun er superhyggelig og sendte med et par øredobber med perler i samme stil fordi hun synes at portoen ble litt dyr. Det tok i overkant av to uker å få de. Med porto betalte jeg under 400 kr.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 11:04   #23
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Mine er helt enkle, flate gutter med med 4 bittesmå diamanter på i livet. De passer min stil bedre enn de som er litt mer dingletet og satt sammen av flere ledd.

Ja, synes også at de med ledd og/eller steiner var veldig klumpete.
Godt alle har forskjellig smak.

Gammel 13-06-08, 11:08   #24
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ja jeg kjøpte mitt der. Hun er superhyggelig og sendte med et par øredobber med perler i samme stil fordi hun synes at portoen ble litt dyr. Det tok i overkant av to uker å få de. Med porto betalte jeg under 400 kr.

Så bra, det er hyggelig gjort av henne. Skal se om jeg klarer å bestemme meg for ett...
Synes det er fint med et spesielt smykke som ikke så mange har (her hjemme i allefall). Tøft med navn på også.

Gammel 13-06-08, 15:21   #25
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Mulig der også, men jeg har sett dem i vinduet til gullsmeden inne på Røa Senter - rett ved kassene på Meny; ved Mester Grønn.

Her er smykkene jeg har sett. Mailadresse til produsentens hjemmeside står nederst på annonsen.

Jeg bare gjettet, ut fra en svært dårlig og hardt skadet hukommelse. Så det er nok mest sannsynlig at kjære Miss Tjernobyl har helt rett angående gullsmedens beliggenhet.

Gammel 13-06-08, 18:20   #26
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der er TO gullsmeder på Røa - en inne på senteret og en i Vækerøveien.

Sist redigert av Miss Norway : 13-06-08 kl 18:38.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 11:04   #27
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant!

Helt enkle i sølv, uten ledd og stener,

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 22:31   #28
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sett disse her da:

http://www.amazon.com/s/ref=sr_pg_1?...0Family&page=1

Gammel 14-06-08, 23:58   #29
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Sett disse her da:

de var nydelige!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 00:00   #30
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

de var nydelige!

Det var de helt klart.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 00:01   #31
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg fant!

På Røa? Har du bilde?
I utgangspunktet tenkte jeg dette ikke var noe for meg, men nå har jeg faktisk sett noen fine her

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 00:09   #32
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jeg venter på dette(de har visst stor pågang)

Gammel 15-06-08, 00:31   #33
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sett disse her da:

Der fant i allefall jeg et jeg gjerne skulle hatt.
Loving famlilie bestående av mamma og 3 barn, det er jo meg og ungene fra høsten av.
Har sååå lyst til å kjøpe meg det.

Gammel 15-06-08, 01:10   #34
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sett disse her da:

ÅÅÅ, de var nydelige!! Men det er kanskje litt begrenset hvor mange anheng jeg kan ha rund halsen.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 01:26   #35
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk denne til jul for noen år siden av Mr. Norway. På den ene siden står navnene til jentene, på den andre to steiner - én av hver av månedsstenene deres. Jeg er kjempeglad i det; akkurat passe stort til hverdags.

Jeg har den i gull, men den fås i hvitt gull eller sølv også.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 09:13   #36
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk denne til jul for noen år siden av Mr. Norway. På den ene siden står navnene til jentene, på den andre to steiner - én av hver av månedsstenene deres. Jeg er kjempeglad i det; akkurat passe stort til hverdags.

Det var kjempefint! Hvor får man tak i disse?
Og hva mener du med månedsstener?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 09:56   #37
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

De var kjempefine

Gammel 15-06-08, 10:13   #38
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har laget selv (riktignok et armbånd):

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 22:39   #39
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg fant!

Å, får jeg se?

Jeg har så lyst på, men jeg har lyst på noe annet enn alle de andre har...

Gammel 15-06-08, 22:43   #40
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Den likte jeg godt. Hvor har Mr. Norway kjøpt den?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.