Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan kom du fram til nicket ditt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 20:29   #1
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?

Vi hadde fargen magnolia på veggene i stuen da jeg registrerte meg på SM for første gang. Avataren min er et bilde av et magnoliatre i full blomst.

Gammel 15-06-08, 20:31   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bauche er kjælenavnet mitt - med utspring i en slurvete skrivemåte av navnet mitt.

Che er med for at navnet uttales likt. BAU - CHE...Ikke båssj og sånn
..og så føler jeg meg litt revolusjonær i blant.

Gammel 15-06-08, 20:36   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg er Pratchettfan og Esme «Granny» Weatherwax er en heks/klok kone/lege/psykolog/irriterende know-it-all som jeg tror at jeg ligner på. Det kan vel i så fall Skilpadda, Ben og Teo av- eller bekrefte.

Ingen kommentar.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:33   #4
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg syntes det var uhorvelig vanskelig å komme på et nick da jeg registrerte meg på SM for fem år sida. Endte opp med å stjele navnet til ei venninne på den andre siden av kloden, og har forsåvidt vært fornøyd med det.

Gammel 15-06-08, 20:38   #5
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Vi hadde fargen magnolia på veggene i stuen da jeg registrerte meg på SM for første gang. Avataren min er et bilde av et magnoliatre i full blomst.

Avatarbildet ditt (eller et bilde som ligner veldig) pryder også omslaget av 'Godt nytt', en utgave av det nye testamentet vi fikk før konfirmasjonsundervisningen i sin tid.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.