Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skyvedører eller skapdører i et soverom?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 21:08   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skyvedører eller skapdører i et soverom?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvis du skal ha Ikeaskap m/skyvedører så begrenser det endel - men ved f.eks. Elfa sitt system så kan du kan 3 skinner slik at du ved 3 skyvedører kan samle alle sammen i en posisjon og dermed ha tilgang til 2 skap (mens det 3. er blokkert).

Jeg foretrekker helt klart skyvedører selv, men det krever ofte mer planlegging enn man hadde tenkt.

Jeg tenkte å bruke Ikeaskap og Elfa skyvedører. Da elimeneres altså de største bakdelene.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-16, 09:44   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skyvedører eller skapdører i et soverom?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg tenkte å bruke Ikeaskap og Elfa skyvedører. Da elimeneres altså de største bakdelene.

Det er en suveren løsning. Da kan du trekke ut skapdørene noen cm også, så blir det ikke så trangt om plassen hvis skuffene skulle råke til å bli litt fulle.

Pax fra Ikea har den suverent beste løsningen for skapstammer (gitt sammenlignbart prisnivå) synes jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.