Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Truse til tørk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 12:20   #81
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Truse til tørk

I all verden.

Jeg husker forresten at jeg var litt blyg da jeg bodde i kollektiv med kjæreste + 3 andre single gutter, og ba kjæresten min om ikke å henge opp blondetrusene mine på vaskerommet. Det gjorde han ikke. De gamle mensentrusene, derimot ...

Jeg måtte paradere blondestringene i månedsvis etter det, for å rette opp inntrykket. :shallow:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 19:30   #82
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Scarlett:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:27   #83
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Tørker undertøy i tørketrommelen jeg, uten om bher da, de henger jeg inne på ett stativ.

Gammel 15-06-08, 21:42   #84
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av VårVill, her.

Jeg flasher trusene mine for hele nabolaget.

Vi snakker fortsatt tørkestativ, ja?

Gammel 15-06-08, 22:06   #85
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Tørker undertøy i tørketrommelen jeg, uten om bher da, de henger jeg inne på ett stativ.

Jeg og.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 23:12   #86
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Om noen har lyst til å henge seg opp i mitt undertøy, så får de gjøre det. Bryr meg egentlig ikke mest.

Hvor stort undertøy har du hvis noen kan henge seg i det?

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 23:23   #87
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Forøvrig har jeg aldri tenkt over problemstillingen.

Gammel 15-06-08, 23:25   #88
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Tørker aldri tøy ute pga pollen, har da tørketrommel og vaskerom.

Gammel 15-06-08, 23:29   #89
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Skal jeg legge ut bilde av mitt?

Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 23:32   #90
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Skal jeg legge ut bilde av mitt?

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 23:37   #91
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, Albertine, med en bruskasse ved siden av, så vi har et mål å sammenligne med

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 23:47   #92
Albertine
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 23:58   #93
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Her går truser på snora, men vi har ikke så mange naboer heller. Men det var litt ekkelt da jeg oppdaget at svigermor plutselig stod og hengte opp en vask med bl.a. mine mest slitte truser i fjor sommer.

Jeg bodde en stund i en liten landsby i varmere strøk. Der hadde jeg en tørkesnor. En gang var det friluftsgudstjeneste i landsbyen, og jeg fotograferte flittig. Og da jeg framkalte bildene: hva annet henger pent på rekke et stykke bak alteret enn mine truser (bl.a.).

Gammel 16-06-08, 16:45   #94
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Min x-svigermor var fryktelig nøye på hvordan det skulle henges ut på skreiesnora. I begynnelsen syns jeg dette var skikkelig morsomt. Hun hang aldri ut undertøy og alt hang i system etter farge og størrelse. Husker hun skulle vaske fotballdraktene på sønnens lag og hang dem etter nummer og til slutt keeperdrakten. En gang jeg var hjemme alene der hele dagen, tenkte jeg at jeg skulle være flink og henge ut tøy. Dette ble tatt inn og hengt ut igjen når hun kom hjem. Men hun sa aldri noe til meg om det. (søsteren sladret).

..til slutt ble jeg sånn jeg også.

Omtrent sånn som jeg gjør det

Ikke heelt etter nr, men det har sitt system ja.

Førøvrig bor jeg på landet, og eneste som måtte se klærne på snora er sviger og evt besøkende. Så undertøyet mitt henges innerst og kamufleres av det andre tøyet. De andre sitt undertøy bryr jeg ikke noe om å eksponere

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.