|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#142 |
Bedreviter
|
![]() Sv: FP - en venninneklubb?
Fordi "venneklubb" er så mye kjedeligere enn "venninneklubb"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er som regel konsensus i de fleste slike debatter: Kjerringfakter ødelegger.
![]() |
#146 |
Mother of Dragons
|
Har du jobbet i svært mannsdominerte miljø noen ganger?
![]() |
#148 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå gikk du glipp av poenget mitt med at det virker som en venninneklubb (som for det meste består av jenter, eller damer om du vil), men det er mulig at noen av de gamle traveren er menn. Det lyser ikke kjønn av nicket akkurat (... og takk for det |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Kom til ro nå, småpiker.
![]() |
#151 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, men å bare ha kvinnelige kolleger er ikke noe jeg har god erfaring med. Kunne godt tenke meg å jobbe et sted med flere menn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Mother of Dragons
|
Bare kvinnelige kolleger.
![]() |
#155 |
Bedreviter
|
Arbeidsplass med bare kvinner er grusomt. Teomannen bekrefter at det samme gjelder for arbeidsplasser med bare menn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Leser
|
Men dette er jo nøyaktig det samme Irma så om det å innkludere nye?
![]() |
#157 |
Fola Blakken
|
:mederfaren:
![]() |
![]() |
#159 |
flisespikker
|
Uten med det å insinuere at mennene her på FP er lettskremte pingler, vil jeg gjerne få sagt at jeg synes det er en FinTing å være bevisst på at man ikke ekskluderer, diskriminerer eller glemmer bort folk bare fordi de har et annet kjønn enn det man først kommer på at folk kan ha. Og det er klart det kan være kjipt å føle seg ekskludert fordi man er nybegynner, men det å være nybegynner er i det minste for det første selvvalgt og går for det andre over, dessuten kan man trøste seg med at litt slik er det for alle som er nye et sted.
![]() |
#160 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FP - en venninneklubb?Nå skal jeg være så ufattelig kjedelig og nykommer at jeg drister meg til å kommentere HI her. Jeg er helt fersk her, har lest og tittet rundt en stund før jeg tok skrittet og registrerte meg. Ja, det merkes at det er mange som kjenner hverandre mer eller mindre godt her inne. Ja, det kan innimellom være vanskelig å skjønne alle kommentarer. Men for meg er dette helt naturlig. Jeg har jo ikke vært her så lenge, og kjenner heller ikke historien(e) til og mellom ulike brukere. Jeg er på et annet forum der jeg hører til blant de gamle traverene og kjenner igjen spørmålene fra nye brukere og holdningene til de etablerte. Dette er problemstillinger som dukker opp på alle etablerte fora, vil jeg tro. Det som er viktig å huske, er å ta seg bry med å la nye brukere føle at de merkes, som DM poengterte i ett tidlig innlegg.
![]() |
Emneord |
klassiker |
|
|