|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når invitere til barnebursdag?Kipt med så korte frister, men jeg må innrømme at jeg har gjort det selv en gang, ble noen endringer i planene ellers, så da passet det plutselig bare om 2 dager for oss. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Smugleser
|
Sv: Når invitere til barnebursdag?
Det er akkurat derfor jeg synes det hele blir litt dumt. Andungen kan jo ikke gi bort en kake, synes jeg?!
|
|
|
#23 |
|
flisespikker
|
En kake i bursdagsgave?
|
|
|
#24 |
|
Smugleser
|
Tiden vil vise, jeg er bare litt oppgitt.
|
|
|
#25 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når invitere til barnebursdag?Jentungen har bursdag midt i fellesferien og jeg tenkte å sende ut invitasjon 2 uker i forveien.
|
|
|
#26 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når invitere til barnebursdag?Jeg inviterer minst to uker før. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når invitere til barnebursdag?Når barn i barnehagen blir invitert hjem i barnehagetiden, så har vi tatt penger fra foreldrekassa og gitt 1 presang fra hele avdelingen.
|
|
|
#28 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Når invitere til barnebursdag?Vi sender ut en uke i forveien, seinest mandag hvis det er helgebursdag. Sånn har vi stort sett opplevd at alle andre også gjør.
|
|
|
#29 |
|
ctrl+z
|
Sv: Når invitere til barnebursdag?Vi har feiret to barnebursdager denne måneden og har da sendt ut invitasjonene uka før bursdagene skulle være på torsdag. Jeg irriterer meg selv over kort varsel på slike begivenheter, så jeg prøver å ikke synde slik selv.
|
|
|
#30 |
|
Javel
|
Sv: Når invitere til barnebursdag?Har også fått noen slike korte varsler, og synes ikke noe om det. Jeg har alltid sendt ut invitasjonene minst en uke i forveien jeg. Nå har mellomste bursdag i juli, og jeg tenkte å få ut invitasjonene i løpet av neste uke jeg.
|
|
|
|
#31 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når invitere til barnebursdag?Man bør minst beregne en uke før bursdagen synes jeg. Hvis det kommer bursdager med kort varsel så gir jeg rett og slett bare penger jeg - kan ikke spurte rundt i butikkene på så kort varsel.
|
|
|
#32 |
|
Audacious
|
Sv: Når invitere til barnebursdag?Jeg er fullstendig oppgitt over de korte fristene, og kommer til å ta det opp på foreldremøte til høsten. I hele vår har det regnet inn med bursdaginnbydelser på tre dagers varsel.
|
|
|
#33 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når invitere til barnebursdag?Enn så lenge har vi bare 1 barn og har så langt bare vært i 1 bursdag (til nabogutten), og da var det helt greit med et par dagers frist (pluss muntlig advarsel et par dager før det igjen). Når vi etter hvert har 2 barnehagebarn så vil vi nok trenge litt mer tid på oss, men jeg kan ikke forestille meg at vi noensinne vil bli så "busy" at vi trenger mer enn 1 ukes frist. Bursdager kl. 16 hadde ikke vært aktuelt. Bursdager kl. 17 rekker vi akkurat hvis det er i kort avstand fra hjemmet. Ellers vil vi nok foretrekke bursdagsselskap i helgene.
|
![]() |
|
|