Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Finnes det løsning på denne gåten?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-08, 18:35   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Finnes det løsning på denne gåten?

Jeg har 2 armer, en foran og en bak. Jeg lyser i mørket og glitrer i lyset. Noen spiser meg og andre kaster meg. Jeg trives best i jord. Hva er jeg??
--------
Denne fikk jeg på sms for en stund siden. Avsenderen har ingen løsning på den selv. Jeg blir gal av slike gåter, greier ikke å finne løsningen og greier ikke å slutte å gruble på den.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 18:43   #2
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det løsning på denne gåten?

en makk?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 19:02   #3
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En selvlysende makk.

Gammel 17-06-08, 19:16   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er så de 2 armene på en selvlysende mark?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 19:29   #5
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En i hver ende vel,

Gammel 17-06-08, 20:01   #6
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Det er sikkert bare et gåtevirus.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 21:05   #7
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Det er sikkert bare et gåtevirus.

gåtevirus har jeg aldri hørt om

Jeg hater sånne ting man aldri får svar på, så nå angrer jeg å at jeg leste tråden

Gammel 17-06-08, 21:15   #8
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Unnskyld. Men, det er nettopp fordi jeg hater slike selv at jeg måtte finne ut om noen hadde svar.

Gammel 17-06-08, 21:19   #9
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror det bare er tull for å irritere folk

Gammel 17-06-08, 22:28   #10
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Får ikke opp noe svar ved å google gåten, ergo er det nok bare et gåtevirus.

Gammel 17-06-08, 23:02   #11
Libra

Libra sin avatar

Standard

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.