Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mannens hår

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-08, 00:25   #1
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mannens hår

Jeg er i grunnen litt overrasket over hvor mange FP ere som liker langt mannehår. Er ikke det litt politisk ukorrekt da?

Gammel 18-06-08, 00:59   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Jeg er i grunnen litt overrasket over hvor mange FP ere som liker langt mannehår. Er ikke det litt politisk ukorrekt da?

Jeg har aldri påberopt meg å være PK i noe som helst henseende.

Gammel 18-06-08, 01:10   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På hvilken måte da?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 01:25   #4
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du ingen preferanser på hår? Skallet med grått hår i hestehale høres også greit ut?
Må ellers innrømme at jeg ville slitt litt med langt hår generelt, men med langt krøllete rødt hår spesielt.

Langt hår på menn er stilig! Mannen min har ikke langt hår, men han er ganske stilig for det.

Jeg har falt for menn med allslags hårsveiser, men jeg er tilbøyelig til å synes at altfor frisert og velpleid ikke er så hot.

Gammel 18-06-08, 08:34   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er jeg spent. Hvordan er det politisk ukorrekt?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 09:39   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ja, nå ble jeg også ganske nysgjerrig.

Gammel 18-06-08, 10:04   #7
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, jeg trodde bare ikke at det var så vanlig. Ingen spesiell grunn. Kanskje en slags ide jeg hadde oppe i hodet mitt om at dette var mest vanlig på åtti-tallet og nitti-tallet og at det var litt "ut" i dag.
Jeg synes bare det er spennende å se at jeg har tatt feil.

Gammel 18-06-08, 10:04   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg trodde bare ikke at det var så vanlig. Ingen spesiell grunn. Kanskje en slags ide jeg hadde oppe i hodet mitt om at dette var mest vanlig på åtti-tallet og nitti-tallet og at det var litt "ut" i dag.

At det ikke er så vanlig, og kanskje ikke er så moderne, kan nok være sant. Jeg lurte bare på hvor det med politisk kom inn i bildet. Lurte på om du mente at det bare er kirkebrennende satanister som har langt hår, eller noe sånt.

Gammel 18-06-08, 10:30   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jo nettopp vært en lang periode med lang-hår-på-gutter-mote da. Kanskje mest blant de unge, men lell.

Ikke at det spiller noen rolle. Jeg tenker at langt hår er en del av en hel stil og gjerne også livsstil mer enn det handler om tidstypiske trender. Det var det med politikken jeg ikke skjønte noe av. Hva er en politisk korrekt frisyre liksom?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 10:56   #10
Mani
Helt vanlig

Standard

Det har jo nettopp vært en lang periode med lang-hår-på-gutter-mote da. Kanskje mest blant de unge, men lell.

Ikke at det spiller noen rolle. Jeg tenker at langt hår er en del av en hel stil og gjerne også livsstil mer enn det handler om tidstypiske trender. Det var det med politikken jeg ikke skjønte noe av. Hva er en politisk korrekt frisyre liksom?

Det kan du si, jeg har nok laget meg et eget begrep her. Men det er jo få menn på Stortingen med langt hår eller andre alternative hårsveiser. De fleste kjører vel nokså mainstream. Det var vel mer i den gaten jeg beveget meg.

Utseende inkludert hår og klær sier jo endel om hvem man er som person, og langt hår representerer litt den rocka opprøreren i mitt hode.

Skilpadda dro jo frem et bilde av Brad Pitt her i sted, fra filmen "legend of the falls" her hadde han halvlangt hår. Men i filmen spiller han jo også den noe trøblete opprøreren. Den vanskelige sønnen som går sine egne veier og laget problemer. Begge brødrene hans hadde jo striglete korte hårsveiser og var mer PK i mitt hode. De ville forsvare landet, ta vare på sin gamle far og ikke stjal de kona fra broren heller.

Men som jeg allerede har sagt, jeg synes bare det er spennende at jeg har tatt feil og at så mange finner langårete menn tiltrekkende.

Gammel 18-06-08, 09:44   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Langt hår på menn er stilig!

Jeg har falt for menn med allslags hårsveiser, men jeg er tilbøyelig til å synes at altfor frisert og velpleid ikke er så hot.

Så enig, så enig.
Jeg har lagt merke til hvor ofte en i utgangspunktet pen mann kan bli så usannsynlig mye bedre med litt lengde på håret: Antonio Banderas, Tom Cruise, Orlando Bloom og *sikle, slurp* Brad Pitt og Johnny Depp er gode eksempler.

Gammel 18-06-08, 09:49   #12
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Så enig, så enig.
Jeg har lagt merke til hvor ofte en i utgangspunktet pen mann kan bli så usannsynlig mye bedre med litt lengde på håret: Antonio Banderas, Tom Cruise, Orlando Bloom og *sikle, slurp* Brad Pitt og Johnny Depp er gode eksempler.

Johnny Depp er pen samme hva han gjør. Antonio Banderas er veldig kjekk med langt hår, men Brad Pitt er mye penere med kort hår enn med langt. Eller kanskje det har mest å gjøre med hvilke filmer jeg har sett ham i med kort og langt hår.

Gammel 18-06-08, 11:22   #13
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Mannens hår

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Johnny Depp er pen samme hva han gjør. Antonio Banderas er veldig kjekk med langt hår, men Brad Pitt er mye penere med kort hår enn med langt. Eller kanskje det har mest å gjøre med hvilke filmer jeg har sett ham i med kort og langt hår.

Ang. Johnny, helt klart!
Men jeg synes Brad Pitt er mye penere med langt hår

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 11:21   #14
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Mannens hår

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Ja! Helt enig.
Mannen min bruker sjelden hårbørste, og han kler meget godt at hans litt lange hår ikke er så striglet. Hot er det også ja

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 10:10   #15
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som er politisk ukorrekt, er vel heller for menn å si noe negativt om kort hår på kvinner. Eller, i det hele tatt er det vel ikke PK for menn å si noe negativt om kvinnehår i det hele tatt. «Det er kjempefint! (svelg)»

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 10:10   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det som er politisk ukorrekt, er vel heller for menn å si noe negativt om kort hår på kvinner. Eller, i det hele tatt er det vel ikke PK for menn å si noe negativt om kvinnehår i det hele tatt. «Det er kjempefint! (svelg)»

Prøv!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 10:18   #17
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Prøv!

Hmpf, som om jeg bruker å være politisk ukorrekt! :alltid korrekt:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 10:11   #18
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det er klart. Men det gjør jo heldigvis ikke noe at det er sånn, for menn synes jo at kvinner er fine uansett.

Gammel 18-06-08, 10:18   #19
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Jo, ut, kanskje - men greia er at de fleste mannfolk som har langt hår (i dag) aldri har brydd seg nevneverdig om "in" eller "ut" hva angår hår og mote.
Og sannsynligvis ikke jentene som liker dem slik heller.

At det ikke er så vanlig, og kanskje ikke er så moderne, kan nok være sant. Jeg lurte bare på hvor det med politisk kom inn i bildet. Lurte på om du mente at det bare er kirkebrennende satanister som har langt hår, eller noe sånt.

Nei, nei for all del, jeg mistenker ingen av dere for å være tilhenger av kirkebrennende satanister. Men la oss si det sånn, at Enhjørnings mann har langt hår overrasker meg ikke

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Enhjøøørning! Mani kaller deg PUK!

Gammel 18-06-08, 10:20   #20
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Det er klart. Men det gjør jo heldigvis ikke noe at det er sånn, for menn synes jo at kvinner er fine uansett.

I hvertfall er det det de sier til oss...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.