|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Borte
|
Sv: TiggereJeg syns det rareste var at hun ba deg jage dem ut. Jeg hadde iallefall blitt temmelig nervøs om jeg fikk i oppgave å jage folk ut av kirken.
|
|
|
#22 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TiggereSelv om denne kirketjeneren hadde hatt negative erfaringer med tiggere, så kunne hun jo ikke vite om en tigger som kom rett etterpå, kom dit for å oppsøke kirkerommet for nærhet til Gud og medmennesker.
|
|
|
#23 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TiggereTggere tar jo barn med vogn hele tiden, det har dere vel lest i avisa! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: TiggereJeg er ateist og ikke kristen så jeg føler meg ikke truffet av HI.
|
|
|
#25 |
|
Borte
|
Sv: Tiggere
Bare av nysgjerrighet; Syns du det finnes omstendigheter som gjør det greit at kirketjeneren ber tilfeldige kormedlemmer om å jage folk ut av kirken? Det er jo unektelig en ganske ubehagelig oppgave.
|
|
|
#26 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: TiggereKasia: Det er jo opp til kormedlemmene det da, om en person som åpenbart er tigger setter seg ned for å være i fred, så er det jo ingen grunn til å be h*n om å gå. Om de aktivt tigger, så synes jeg det er en god grunn til det.
|
|
|
#27 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Tiggere
Ikke sant, derfor synes jeg at man ikke skal ta en kirketjeners utsagn som grunnlag for å mene noe om kristne som sådann.
|
|
|
#28 |
|
Borte
|
Sv: TiggereMå bare poengtere at jeg ikke nødvendigvis syns dette skal ha et etterspill for kirketjeneren. Jeg bare putter det i båsen for rare ting man kan si og oppleve.
|
![]() |
|
|