Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fargete juletrelys?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-06, 12:46   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dette ble en morsomt tråd!

Jeg har prøvd å venne meg av med å bruke ordet "harry", nettopp fordi det ligger en slags middelklasses avstandtaken i det som jeg syns er ekkel.

(...)
Jeg har det forresten hvitt og sikkert litt beige hjemme, men det ER fordi jeg liker det altså! (Har malt det hvitt og lyst i alle hjemmene jeg har eid siden 1995).

Jepp, det er faktisk DU som har lært meg å slutte å bruke ordet "harry", fordi det er så himla nedlatende. Og ofte kan det være en måte å heve seg selv på bekostning av andre, og da ligger det en liten angst i det. Litt sånn "Sweet home Alabama", hvis du skjønner.

Polyanna har helt sin egen upåvirkede smak, akkurat som alle andre som har det hvitt og beige

(men du har veldig god og sikker smak, og jeg tar gjerne i mot tips fra deg når det gjelder interiør!)

Gammel 15-11-06, 12:52   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Polyanna har helt sin egen upåvirkede smak, akkurat som alle andre som har det hvitt og beige

Jeg føler i hvert fall at jeg har mitt *litt* på det tørre siden jeg aldri hev meg på lime-bølgen. (Ikke hjemme, i hvert fall. Kontorene våre er en annen sak...)

Gammel 15-11-06, 12:58   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føler i hvert fall at jeg har mitt *litt* på det tørre siden jeg aldri hev meg på lime-bølgen. (Ikke hjemme, i hvert fall. Kontorene våre er en annen sak...)

Jeg derimot! Eller, det er nok mer eplegrønn. Og det er bare på barnets sine ting. :desperat rettferdiggjøring: Ellers er det meste i rødt, brunt og oransj.

Sist redigert av Tallulah : 08-04-10 kl 15:44.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 13:11   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er kanskje litt sånn at vi hiver oss på de bølgene som passer ogss best, og lar de andre skylle forbi?

Gammel 15-11-06, 13:17   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er kanskje litt sånn at vi hiver oss på de bølgene som passer ogss best, og lar de andre skylle forbi?

Sikkert.

I tillegg så er det sikkert mange som tenker at vi har hevet oss på 50- 60-tallsbølgen som har gått en stund nå, men fakta er at vi har vært der lenge før trenden begynte. Og kommer til å være der når den er over. Og sånn er det jo garantert med mange andre også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 13:24   #6
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tror jeg på.Selvfølgelig er vi ikke upåvirket av trender og moter, men etter hvert finner jo vi ut hva vi virkelig liker, og kan plukke det vi syns er best fra hver stilart.

Jeg er fornøyd med utvalget i butikkene(når det gjeder klær) for tiden. 70-tallsoransje og sånn er ikke meg. Sånn moten er nå er det mye enklere for meg å finne ting jeg liker.

Interiør er så lavt prioritert hjemme hos oss(det går på bekostning av reising og vin og mat) at der må ting skje etter innfallsmetoden, og etter hvilken stil de vi arver av eller får gaver av har .

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.