Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Ting fra tv-shop som faktisk funker!

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 22:09   #21
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ting fra tv-shop som faktisk funker!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Tony Little Target training-videoene jeg kjøpte der i 1993 er også noen av de beste treningsvideoene jeg noensinne har vært borti, de er fantastiske.

Er Tony Little han ekstremt hypre fyren med hockesveis?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 22:12   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Er Tony Little han ekstremt hypre fyren med hockesveis?

Hahaa ja! Han er så harry, så harry. Men han er en fantastisk motivator, og treningen hans er uhyre effektiv. Jeg fikk synlige muskler i legger, armer og på ryggen etter bare halvannen måneds trening! Har hørt andre si det samme, at disse videoene er det mest effektive de har vært borti.

Gammel 15-06-08, 22:28   #23
Nebbia
Passiv

Standard

Med tanke på trådens tittel er jeg overrasket at den allerede er oppe i 23 innlegg.

Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 22:30   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og så her på FP?!

Gammel 15-06-08, 22:43   #25
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ingenting, men lurer på - Iset - hvordan det gikk med dampvaskeren du kjøpte. Er den til salgs brukt nå?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 22:45   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg solgte dampvaskeren ja. Den funket faktisk knallbra, men den ble brukt på alle de vanskelige flekkene og så stod den bare der. Jeg gadd ikke dra den frem for å vaske (vi hadde ikke fliser da heller, bare på toalettet og de var nettopp lagt) flekker jeg like godt kunne få bort med en klut eller en mopp, så den ble stående i et skap. Så da solgte jeg den like godt, hehe. Men den var kjempe-effektiv på harde, vanskelige flekker.

Gammel 15-06-08, 22:50   #27
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, og så her på FP?!

Jeg er med-forundret.

Heldigvis er jeg åpen for det meste og denne tråden er en tankevekker...

Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 23:08   #28
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av og til er det godt å trå litt utenfor den kjente FP-firkanten, eller hva?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 23:43   #29
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg kjøpte Pilates-DVD.
Det var mange nye og utruleg effektive øvelsar som eg framleis brukar ved eigentrening (once in a blue moon no for tida. Skjerpings!).

Eg lærte meg dei øvelsane som var mest effektive og solgte den vidare

Gammel 15-06-08, 23:56   #30
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har ikke noe fra tv-shop, men min sønn på 7.5 er en morgenfugl i helgene. Da hender det titt og ofte at han følger ivrig med på tv-shop. Når vi andre står opp etter hvert er han i fyr og flamme - har gjerne notert ned telefonnummer og er full av lovord om diverse produkter.
Jeg er veldig glad for at han ikke er begynt å bestille på egenhånd. (enn så lenge..)

Forøvrig hadde jeg også en video med Tony Little. Jeg trente ivrig til den, helt til gubben kom inn en dag jeg trente og han hånflirte. Jeg ble så sint at jeg la videoen vekk og har ikke trent etter den siden det. Og det er visst minst 10 år siden når jeg tenker etter.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 00:04   #31
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

En gang for, omtrent ti år siden, var min mann sengeliggende med influensa i en uke. Har må ha hatt feberfantasier, for han presterte å kjøpe "Total Gym 2000", som Chuck Norris og Christie Brinkley reklamerte for. Du kan vel si at fruen var en smule flau da denne digre pakken med bilde av de to nevnte skulle bæres ut av postkontoret og over hele plassen på kjøpesenteret.

Og joda, det funket jo. Når man gadd bruke det.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 02:02   #32
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har Magic Bullet og er veldig glad i den. Men jeg kjenner andre som ikke er fullt så fornøyd. Aner ikke hvorfor!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 09:25   #33
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan informere om at ProActiv faktisk virker litt.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 09:37   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Magic Bullet har jeg sittet og siklet på mer enn EN gang. Den ser jo helt fantstisk ut.
ProActive ser også genial ut, men har hørt den virker dårlig. Men det er vel individuelt. Jeg har ikke kviser, så jeg skjønner vel egentlig ikke hvorfor jeg vil ha den, men de har jo så prikkfri og nydelig gyllen hud på reklamen.

Gammel 16-06-08, 18:03   #35
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg har Magic Bullet og er veldig glad i den. Men jeg kjenner andre som ikke er fullt så fornøyd. Aner ikke hvorfor!

Hva slags anordning er dette da?? Nyskjerrig jeg..

Gammel 16-06-08, 19:33   #36
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Hva slags anordning er dette da?? Nyskjerrig jeg..

Måtte bare google litt, og her er hva jeg fant:
http://www.buythebullet.com/

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 20:21   #37
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg kjøpte Pilates-DVD.

Det gjorde en venninne av meg og jeg også. Vi spleiset.
Siden har vi kopiert den opp i ørt og fjørti-eksemplarer og delt villig vekk blant venner.

Gammel 16-06-08, 20:25   #38
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Foreldrene mine har dampvasker, ikke den fra tv-shop men den fra twins.com som heter H2O. Den er grei på flisegulv, så jeg låner den innimellom.

Jeg ønsker meg litt den Toby-greia (dampstrykejern). Men ikke nok til at jeg faktisk gidder å kjøpe den.

Gammel 16-06-08, 20:33   #39
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg ønsker meg litt den Toby-greia (dampstrykejern). Men ikke nok til at jeg faktisk gidder å kjøpe den.

Du får nevne det for svigermor Det var hun som kjøpte den til oss, i julegave, riktignok ute at vi ante noe som helst.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 14:54   #40
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Måtte bare google litt, og her er hva jeg fant:
http://www.buythebullet.com/

Takker... Det så skikkelig snadder ut..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.