|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
"De"
|
![]() Sv: Noen som spiller et instrument her?Jeg spilte klarinetti maaange år. Er fra en musikalsk famile så vi mestrer egentlig de fleste instrumenter. MEn jeg kan IKKE spille obo eller gitar.
![]() |
#2 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som spiller et instrument her?
Jeg suger på messing....
![]() |
#5 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som spiller et instrument her?Jeg begynte også på klarinett men gikk over til fløyte. Har spilt i mange år men måtte slutte pga kronisk senebetennelse. Jeg begynte igjen etter mange år men nå har korpset mitt blitt brasband og vi treblåsere kastet ut. Mulig jeg starter opp igjen hvis jeg finner et korps som ikke har altfor høye ambisjoner. Jeg har ikke tid til øving hjemme og seminarer/konserter titt og ofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Noen som spiller et instrument her?Spiller, dvs spilte piano og har veldig lyst til å ta dette opp igjen.
![]() |
#9 |
nygift
|
![]() Sv: Noen som spiller et instrument her?Jeg spilte trombone i skolemusikk korps, i litt over 4 år, har også spilt gitar.
![]() |
#10 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som spiller et instrument her?Jeg spilte kornett i skolekorps og voksenkorps, og nå spiller jeg trompet |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|