Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En ny tissetråd - tisser du i dusjen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-08, 00:35   #81
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En ny tissetråd - tisser du i dusjen

Men hvorfor skulle man tisse i dusjen, eller på badestranda, eller i badebassenget for den del. Jeg har aldri opplevd det som nødvendig ( unntak tidligere nevnt) Jeg har jo do og jeg liker å bruke det.

Gammel 18-06-08, 07:22   #82
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Men hvorfor skulle man tisse i dusjen, eller på badestranda, eller i badebassenget for den del. Jeg har aldri opplevd det som nødvendig ( unntak tidligere nevnt) Jeg har jo do og jeg liker å bruke det.

Det er vel et fåtall som faktisk foretrekker dusjen fremfor do (med mindre det er etter fødsel osv), og går inn i dusjen FOR å tisse, det skjønner vel alle? Her er det jo snakk om at man har vært på do før man dusjer (jeg gjør alltid det) og at man plutselig må tisse igjen når man står der. Da går jeg piskede ikke ut av dusjen og våter ut hele gulvet altså. Hadde jeg måttet nr. 2 hadde jeg jo selvsagt gjort det, det blir jo noe helt annet enn sterile kroppsvæsker.
Det er sjelden jeg tisser i dusjen, da jeg alltid går på do først, men må jeg så må jeg og da får jeg ikke psykiske problemer av å la det renne litt sterile kroppsvæsker nedi avsluket sammen med svette, rumpelukt og mensenblod.

Gammel 18-06-08, 08:25   #83
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Nei!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 11:42   #84
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg går ikke inn i dusjen for å tisse, nei, men skulle det - God forbid - komme en dråpe, hadde jeg ikke ropt på hjelp.

Jeg synes jeg hører en panisk Tosse skrike fortvilet etter hjelp.

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg synes ikke det er oppsiktsvekkende ille å gjøre det, egentlig, jeg gjør det bare ikke.

Liker du doen din så godt at du tar den med på badestranda også?

Gammel 18-06-08, 11:46   #85
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er vel et fåtall som faktisk foretrekker dusjen fremfor do (med mindre det er etter fødsel osv), og går inn i dusjen FOR å tisse, det skjønner vel alle? Her er det jo snakk om at man har vært på do før man dusjer (jeg gjør alltid det) og at man plutselig må tisse igjen når man står der. Da går jeg piskede ikke ut av dusjen og våter ut hele gulvet altså. Hadde jeg måttet nr. 2 hadde jeg jo selvsagt gjort det, det blir jo noe helt annet enn sterile kroppsvæsker.
Det er sjelden jeg tisser i dusjen, da jeg alltid går på do først, men må jeg så må jeg og da får jeg ikke psykiske problemer av å la det renne litt sterile kroppsvæsker nedi avsluket sammen med svette, rumpelukt og mensenblod.

Må bare signere!

Det skjer kanskje en gang per jubelår, men ærlig talt. Det er sterilt og virkelig ikke noe jeg får problemer med i etterkant.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 11:54   #86
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei!

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 12:46   #87
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Liker du doen din så godt at du tar den med på badestranda også?

Nei, jeg gjør vel ikke det.
Men jeg innser nå at jeg har større blærekapasitet enn mange andre. Jeg holder meg egentlig lett på en tur til stranda og har ihvertfall ingen problemer med å holde meg de fem minuttene det tar å dusje.

Gammel 18-06-08, 12:58   #88
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg innser nå at jeg har større blærekapasitet enn mange andre. Jeg holder meg egentlig lett på en tur til stranda og har ihvertfall ingen problemer med å holde meg de fem minuttene det tar å dusje.

Samme her.

Gammel 18-06-08, 13:02   #89
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg gjør vel ikke det.

Men hvor lenge er du på stranda da? Kan du holde deg en hel dag om du drikker og spiser også?

Strandtur er kanskje ikke "strandtur"? Vi er gjerne borte fra ti om morgenen til tre-fire om ettermiddagen og inntar frokost, lunsj og mengder med vann.

Tar jeg denne diskusjonen til rock bottom nå?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 13:04   #90
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Strandtur er kanskje ikke "strandtur"? Vi er gjerne borte fra ti om morgenen til tre-fire om ettermiddagen og inntar frokost, lunsj og mengder med vann.

Jeg kan vanligvis fint klare meg uten å gå på do i løpet av en sånn tur.

Mener du at det fremdeles er mer høyde å gå på?

Gammel 18-06-08, 13:09   #91
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan vanligvis fint klare meg uten å gå på do i løpet av en sånn tur.

Men må du ikke tisse når du går ut i vannet etter å ha vært lenge i solen engang? Når vannet kjennes riktig iskaldt og du grøsser idet du når hoftebena. Når det nærmer seg navelen?

Mener du at det fremdeles er mer høyde å gå på?

Sånn. Nå er det definitivt ikke en millimeter igjen, så herfra bør det gå oppover.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 13:18   #92
Mani
Helt vanlig

Standard

Men hvor lenge er du på stranda da? Kan du holde deg en hel dag om du drikker og spiser også?

Jeg klarer også vanligvis fint å holde meg, og kan ikke huske at jeg har tenkt tanken på å skulle tisse selv om vannet var kaldt og rakk meg til hoftene

Gammel 18-06-08, 13:37   #93
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

For eit sjukt spørsmål.

Gammel 18-06-08, 18:09   #94
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hø? Det finnes da ikke syke spørsmål, bare syke mennesker, Eh, eller noe sånt.

Gammel 18-06-08, 19:18   #95
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Det har vel hendt, men går alltid på do før jeg går i dusjen. Får ikke de store ekkelvibbene av tanken. Ber gutta tisse i sluken om de hyler om at de må tisse mens de dusjer.
Stille-Anders er vanlig begrep her.

Gammel 18-06-08, 23:39   #96
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg går på do før jeg dusjer, men overlever om det kommer noen dråper når jeg er i dusjen. Av alle de kroppsvæsker som måtte gå ned i sluket er jo urin det reneste.

Gammel 19-06-08, 12:25   #97
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

For eit sjukt spørsmål.

Ja da, jeg er veldig syk

Gammel 19-06-08, 17:54   #98
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

For eit sjukt spørsmål.

For en merkelig ting å si. Unnviker du å svare?

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 19:01   #99
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Nei, jeg tisser ikke i dusjen. Men, jeg ble tisset på i dusjen i dag.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 20:15   #100
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

For 2 uker siden ville jeg ha sagt, Nei aldri , men nå må jeg nok svare ja, jeg gjorde det en ukes tid etter fødselen...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.