Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er parene her på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-08, 20:56   #101
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er parene her på FP?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

... beklager.

vel i noen tilfeller har selv ikke jeg tatt feil

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 21:11   #102
Nebbia
Passiv

Standard

Er jeg blant venninnene du har mistet, era? Det har aldri vært min intensjon å villede noen med mitt nick.

Nebbia betyr tåke. Den nord-italienske tåken har gitt navn til druen som man lager min favorittvin, Barolo. Og drueklasen i avataren? Nei, det er ikke cabernet sauvignon.

Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 21:12   #103
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Jeg trodde også Nebbia var av hunkjønn; det er vel noe med -ia endinga...

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 21:19   #104
era

era sin avatar

era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Har da ikke mistet noen men joda når jeg veit du er fyr må jeg jo innse at jeg trodde du var dame selv om jeg ikke tenkte noe videre over det....egentlig er det litt morsomt å oppdage hvordan man tenker når man ikke tenker- om det gir noen mening.

-og så jeg da, genderbenderbaben som tydeligvis faktisk tenker kjønn og ikke bare person alikevel.

feministen i meg fikk litt på trynet, når noen av de cooleste damene jeg kjenner på nett er kiser!

still love u all

Gammel 20-06-08, 21:24   #105
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øyh, hva med meg da? Jeg vil også være cool dame!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 21:25   #106
Nebbia
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 21:34   #107
era

era sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Øyh, hva med meg da? Jeg vil også være cool dame!

deg hadde jeg ferska, men ikke sokk hu trodde jeg var fyr *forvirret* men Ben"et tu Brutus"Murphy den sitter litt lengere inne-

når en kvinne er for bra til å være sann er det nok ugler i musen et sted.

Gammel 20-06-08, 21:34   #108
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nebbia er mann?

Jøss, det hadde ikke falt meg inn..

Men hadde ikke fått med meg fler enn et par par jeg da, så jeg ble litt overasket ja.

Er glad gubben er på andre forum.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 21:35   #109
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

deg hadde jeg ferska,[klipp]

Damn!

Gammel 20-06-08, 21:50   #110
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Pøh, jeg visste at Nebbia var mann. Det lyser da lang vei av innleggene hans? :erfaren:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 21:51   #111
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Damn!

Jo, jo, men heller fersk torsk etc.

Gammel 20-06-08, 21:55   #112
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Er glad gubben er på andre forum.

Jeg liker å vite hvor jeg har min.

Gammel 20-06-08, 22:01   #113
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Pøh, jeg visste at Nebbia var mann. Det lyser da lang vei av innleggene hans? :erfaren:

Men skjønte du hvem kona hans var? :skryter:

Gammel 20-06-08, 22:04   #114
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Men skjønte du hvem kona hans var? :skryter:

Nei, det må jeg innrømme at jeg ikke skjønte. Ikke forsto jeg at hun var her heller. Deg og Sokk derimot er en lett match. Hva er det forresten med disse mennene som må ha kona si her for å være her. Uselvstendige? Hæ?

Gammel 20-06-08, 22:10   #115
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Nei, det må jeg innrømme at jeg ikke skjønte. Ikke forsto jeg at hun var her heller. Deg og Sokk derimot er en lett match.

Det har kanskje noe med at vi (ok, jeg) faktisk skrev det minst en gang?

Sitat:

Hva er det forresten med disse mennene som må ha kona si her for å være her. Uselvstendige? Hæ?

Pøh, jeg var her først.

Gammel 20-06-08, 22:18   #116
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg liker å vite hvor jeg har min.

Vet hvor han er, han klarer ikke å skjule seg.....tror jeg...

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 22:22   #117
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nebbia er Veronalmannen, nå gikk det opp et par lys for meg.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 22:23   #118
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Det har kanskje noe med at vi (ok, jeg) faktisk skrev det minst en gang?

Fnys. Jeg er klarsynt, derfor vet jeg.

Pøh, jeg var her først.

Vil det si at det egenlig er du som er kvinnen? :Sitter fast i fordommene:

Gammel 20-06-08, 22:24   #119
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden er så fin!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 22:31   #120
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Vil det si at det egenlig er du som er kvinnen? :Sitter fast i fordommene:

Det er muligens jeg som er mest kjerring, i hvert fall. :veldig moderne mann:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.