Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dine topp 5 konserter

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-08, 22:21   #101
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine topp 5 konserter

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Da var vi sammen ved kanalen, LilleT.

Kult! Jeg hadde kommet for å se Kent, men det var ikke noe særlig, minnes jeg ....

Gammel 20-06-08, 22:27   #102
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kom på nå, at da jeg var i Australia i 2004 og skulle på en aftersurf-fest på en uunseelig hotell-bar, snublet jeg over en småfull Jack Johnson med gitar. Det var kos det! Hadde aldri hørt om fyren før, og han skulle egentlig ikke ha noen konsert, men så bare ble det sånn. Koselig, intimt og helt på sparket.

Det er jo verdt en plass på pallen for min del. Han har en deilig stemme, ikke helt sterke låter, men likevel. Dro et par covere også, som jeg ikke husker i farten - og tulla med at han plutselig var blitt en pub-trubadur, og dermed gjerne ble med noen på nachspiel som seg hør og bør for sånne. Det ble ikke oss, da, men vi hørte rykter om at de dro på stranda midt på natta og nakenbada, en hel gjeng.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 10:41   #103
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Kult! Jeg hadde kommet for å se Kent, men det var ikke noe særlig, minnes jeg ....

Ja, vi også, og nei, Kent oppfylte ikke.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.