|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Glamorøs
|
Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettJeg kjenner jeg blir veldig, veldig lei meg når jeg leser den listen over hva mennesker tydeligvis mener ikke faller innunder deres foreldreansvar. Selvsagt vet jeg at det finnes haugevis av skikkelig dustete, dårlige og grusomme foreldre, men det er skikkelig vondt å se det så svart på hvitt. Hjertet mitt greier ikke å skjønne at man kan føde et lite uforberedt barn inn i verden, og mene at det ikke er nødvendig å gi det omsorg, guiding gjennom livet og evne til kommunikasjon.
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettJeg har selv hatt en sak i media ang barnevernet, hvet ikke om jeg tørr legge ut linken fant den nå. Var etter att det var på trykk i avisa ang dem 10 buda til han fra frp, han blir ihvertfall hyllet inne på den sia det her er snakk om. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettNavngivingen på slike sider har jeg ingenting til overs for. Jeg synes også det var ille og se foreldre filme ungene sine mens de forteller dem at barnevernet skal komme og ta dem osv. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Epikur
|
Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rett
Ikke gjør det, Maya, vi skjønner hva du mener.
|
|
|
#66 |
|
Epikur
|
Flere med erfaring fra byråkratisk sakshandsaming her?
|
|
|
#67 |
|
Travelt opptatt
|
Dessverre/heldigvis ikke, men jeg kan jo kanskje hinte her alene inne på rommet mitt om hva slags karakterer elevene mine ligger an til å få ut i fra noenlunde samme mal? Karakteren er som regel omvendt proporsjonal med antallet farger på skriften
|
|
|
#68 |
|
Nå også i farger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettFant siden, men hvor er listen? |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Epikur
|
Er noen av elevene dine på Snart Mamma?
|
|
|
#71 |
|
Nå også i farger
Ja, kult. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettNå har jeg sett på den siden, og jeg er skremt... |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettJa det er virkelig skremmende. Selv om man vet at det finnes dårlige foreldre, er det en vekker å se slike sider som dette. Jeg håper virkelig ikke at det er mange som biter på dette!
|
|
|
#75 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sterke meninger skal ingen ta ifra de ihvertfall. Jeg blir helt fasinert over og lese på de forskjellige bloggene/hjemmeside. Det er rart at de aldri har reflektert over at dette svekker historien deres ytterligere. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Epikur
|
Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettVedr. ADHD så er det en pussig greie at symptomer på ADHD og symptomer på posttraumatisk stressyndrom er temmelig like. Forskjellen må man inn i hjernen og måle kjemisk og nevrologisk. I utslag er det helt likt. Så barn, som disse barnevernsbarna, som har vært utsatt for omsorgssvikt, overgre, vold, vært vitne til vold og/eller overgrep, vil ha temmelig like symptomer som de som har reell ADHD.
|
|
|
#78 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettEr det virkelig mulig av disse foreldrene å lage egne hjemmesider som OVERHODET ikke gjør at jeg får noe sympati med dem whatsoever. Fantastisk.
|
|
|
#79 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rettBare designet på hjemmesiden er nok til å bli skeptisk... (Her kunne jeg egentlig lagt til en fordom i den fordomstråden her). |
|
|
|
![]() |
|
|