Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Anbefal meg en badedrakt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-08, 15:55   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg en badedrakt

Jeg trenger en ny badedrakt, som passer for en dame over 40 uten å se ut som den er for damer over 60.

Jeg vil ha med bøyler (bruker str. 75C/D), og vil gjerne ha en litt flatterende fasong, gjerne med litt oppstrammingseffekt på magepartiet. For mye forlangt, tro?

Bestilte en på nett i fjor som virket lovende, men selv om den var riktig i størrelsen ellers var den for kort i ryggen, og det var ikke særlig pent.
Jeg må nok ut i butikker og prøve, men hvis noen har sett noen fine eller vet om bra merker vil jeg gjerne ha gode råd.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 17:34   #2
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en badedrakt

Om du har mulighet anbefaler jeg et besøk hos Ebbesen & Jensen i Prinsensgate i Oslo. De har et kolossalt utvalg i badetøy, og man får veldig god hjelp. Jeg kjøpte nettopp bikini og badedrakt der, av (det for meg ukjente) merket Lidea. Veldig flatterende (i den grad slike plagg kan være det).

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 17:37   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ebbesen & Jensen har masse masse utvalg.
Pleier å kjøpe bikinier der.

I vinter skulle jag ha badedrakt og dura innom G sport. Fant en fra Adidas med sånn type topp inni som holder puppestellet der det skal være. Ikke kjerring og ikke for ung type i modellen. Kosta 400,- kroner.

Gammel 22-06-08, 21:31   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for svar! Har ikke planer om å dra til Oslo nå i sommer, men jeg får se i de butikkene som fins her, og sjekke om de har f.eks. Lidea. Veldig flatterende høres bra ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.