Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er parene her på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-08, 22:47   #161
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er parene her på FP?

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

Tsk... Det er vel veldig fordomsfullt å anta at man er mann bare fordi man kaftig ansiktshår.

Beklager. Helskjegg er selvsagt ingen garanti for å være mann.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 22:57   #162
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Beklager. Helskjegg er selvsagt ingen garanti for å være mann.

Unskyldning godtatt.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 23:24   #163
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

deg hadde jeg ferska, men ikke sokk hu trodde jeg var fyr *forvirret*

FPs eneste homofile par, altså.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Pøh, jeg var her først.

Selvsagt. Etter at jeg hadde gitt deg linken.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det er muligens jeg som er mest kjerring, i hvert fall. :veldig moderne mann:

Jeg har blitt beskyldt via forumet, for å være mann.

Det kan jeg ikke skjønne. Det er vel ikke sånn at de fleste padrer er menn, er det vel?

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 23:34   #164
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Malapropos Pio og alle navnetrådene jeg har lest i kveld: Det er da merkelig at St. Atanasius, helgenen for sauer, ikke blir oppkalt oftere

Gammel 22-06-08, 11:38   #165
Pio

Pio sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Malapropos Pio og alle navnetrådene jeg har lest i kveld: Det er da merkelig at St. Atanasius, helgenen for sauer, ikke blir oppkalt oftere

Det var ikke et særlig flatterende navn. Glemmer man en liten t så har man plutselig S.Atanius. Han høres ikke ut som sauenes beste venn akkuratt.

Gammel 22-06-08, 11:39   #166
Pio

Pio sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Det kan jeg ikke skjønne. Det er vel ikke sånn at de fleste padrer er menn, er det vel?

Teofelia mener det er pga skjegget!

Snakker om fordomsfull.

Gammel 22-06-08, 22:28   #167
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teofelia mener det er pga skjegget!

Snakker om fordomsfull.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 22:30   #168
Pio

Pio sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har jo allerede tilgitt deg.

( Men å glemme det... )

Gammel 22-06-08, 22:32   #169
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke noe poeng i å legge an på Pio, altså?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 22:35   #170
Pio

Pio sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ikke noe poeng i å legge an på Pio, altså?

JOOOOOOO! Gjør det! Jeg er åpen for alt som er gøy!

Gammel 22-06-08, 22:36   #171
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Genial smiley.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 14:40   #172
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Halvparten av tiden går du rundt og ramponerer SUVer, mens du bruker resten av tiden på å beregne sannsynligheten for at du slipper unna med det.
(sorry, kunne ikke dy meg)

Halvparten av tiden finner jeg ut hva som skjer når så mange kjører SUV, an fjerdedel på å sabotere SUVer og den siste fjerdedelen på å forklare hvorfor.
You got me.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 18:59   #173
Kneazle
Passiv

Standard

Jeg drar fram denne tråden igjen i håp om å få orden i sysakene. Det dukker jo stadig opp nye mannfolk her.

Jeg tror mener å huske at Fargo hører sammen med FoF.
Og Dinochef med Urt?
Hva med canto?

Også så jeg akkurat et bilde av ungene til Mauser. Er moren til disse barna også her på forumet? Jeg har fått med meg at Dragen og Mauser kjenner hverandre. Men dette var ikke barna til Dragen.

Enlighten me, please!

Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 19:01   #174
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Electronica og mrc

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 19:01   #175
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Også så jeg akkurat et bilde av ungene til Mauser. Er moren til disse barna også her på forumet? Jeg har fått med meg at Dragen og Mauser kjenner hverandre. Men dette var ikke barna til Dragen.

Enlighten me, please!

Are you sure?

Gammel 08-12-08, 19:06   #176
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener også at Dragen har en annen fyr, men ryktene vil jo ha det til at hun snusker litt med Mauser på si da.

Gammel 08-12-08, 19:07   #177
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Enlighten me, please!

Mausers barn er ikke mine, nei.

Jeg er gift med Temmern. Det er ikke hemmelig.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 19:08   #178
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg mener også at Dragen har en annen fyr, men ryktene vil jo ha det til at hun snusker litt med Mauser på si da.

Du skal ikke tro noe av det du hører, og bare halvparten av det du ser.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 19:09   #179
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg er gift med Temmern. Det er ikke hemmelig.

Åh. Selvfølgelig. Det visste jeg jo.

Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 19:10   #180
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Du skal ikke tro noe av det du hører, og bare halvparten av det du ser.

Nå leste jeg "og bare halvparten av det du sier". Det kan sikkert være noe i det også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.