|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken Kanariøy om vinteren?Vi har blitt invitert, men det ønskes innspill fra oss på hvilken øy. Hvilken øy er best? Og er klimaet stabilt om vinteren? Og hvor er det minst "syden-harry"? (altså ikke blinkende neonskilt og svenske menyer) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvilken Kanariøy om vinteren?Lanzarote er minst sydenharry, men ikke mest stabilt værmessig. Jeg mener å ha lest at Puerto Rico har høyest temp. og antall soldager om vinteren. PR er også mest harry, spør du meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvilken Kanariøy om vinteren?Puerto Rico er ganske harry , men det er deilig med så stabilt sommervær om vinteren
![]() |
#4 |
♡
|
![]() Sv: Hvilken Kanariøy om vinteren?Gran Canaria.
![]() |
#5 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken Kanariøy om vinteren?Tenerife er vel en kanariøy?? Vi var der i sommer på en plass som het las americas, og det var bare helt 100% turist. Ganske kjedelig og anbefales ikke. Men det var flere andre steder på øya som var "mindre kjent" og derfor mer autentiske og sikkert mye mer sjel. På Tenerife var det en fin dyrepark og man kunne ta tur til Teide - vulkanfjell (der hvor Apeplaneten ble spilt inn)
![]() |
#6 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hvilken Kanariøy om vinteren?Absolutt Gran Canaria, og der ville jeg resit til Puerto Mogan. Vi likte oss også godt på Amadores-stranden, også er Anfi del mar som Hønni nevner helt herlig. Der vil jeg bo en annen gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken Kanariøy om vinteren?Gran Canaria er vel den mest værsikre øya tror jeg. Maspalomas helt nede ved havet er også bra synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
HATER Bergen by
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Hvilken Kanariøy om vinteren?Vi reiser til Gran Canaria hver januar og bor da på Anfi, noe som er helt herlig og MEGET barnevennlig. Men du kommer ikke utenom neonskilter og svenske menyer der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken Kanariøy om vinteren?Puerto Rico på Gran Canaria er visstnok det beste stedet værmessig. Dessverre er det fryktelig harry, det absolutt mest utpregede 'syden' sted jeg noensinne har vært |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken Kanariøy om vinteren?Maspalomas på GC har litt klasse over butikkene sine synes jeg. Og helt ok restauranter som ikke er helt sydenharry.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hvilken Kanariøy om vinteren?Av kanariøyene er La Gomera, La Palma, El Hierro og Fuerteventura minst syden-harry, men også kjedeligst av alle øyene. Fuerteventura har nydelige strender (med masse vind) og that's it.
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin." Sist redigert av Elin : 23-06-08 kl 01:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hvilken Kanariøy om vinteren?
Nei, nei! Vi forvillet oss på Mallorca-ferie inn i Magaluf. Der har du Harry på sitt høyeste! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|