|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?studentbarnehagene har ofte litt andre ting som er anderledes. Av og til langåpent i eksamensperioden med middagsservering. De har litt fleksibel åpningstid uten fasttid osv. Men det er nok ikke i alle barnehagene. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?
Hmm...det har de ikke i vår barnehage... |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Høres ut som du har vært litt uheldig Ema, det er vanlig så vidt jeg vet at studentbarnehager har fleksible åpningstider i travle perioder. Naboen vår er alenforsørger og fikk praksisplass langt unna som hun ikke fikk byttet. Da åpnet barnehagen kl 7 fremfor 0745 i seks uker for henne. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Ja, jeg har kanskje vært litt uheldig akkurat på den måten, men jeg må bare legge til, noe som kanskje er aller viktigst: jenta vår er veldig fornøyd og stortrives |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris for barnehageplass i studentbarnehagen?Ja det er jo det aller viktigste! |
|
|
|
![]() |
|
|