|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Spinoff: bakovervendte bilseterJeg blir ordentlig imponert over hvor flinke FP-brukerne er til å ha barna sine sittende bakovervendt. Men jeg lurer på hvorfor det er så innmari mange som er flinke her, samtidig som jeg ser utrolig få bakovervendte seter når jeg er ute å går (og ja, jeg er sånn som titter inn i bilene)?
![]() |
![]() |
#3 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterJeg har i hvertfall hørt veldig mange si det at de har lært om viktigheten av bakovervendte seter fra div. fora.
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterJeg visste ikke engang om at det var anbefalt da gutta var små. Det er nettbruk og forum som har gjort meg bevisst.
![]() |
#7 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterDet er nok det at FP er informert. Utrolig mange som ikke henger på forum har ikke samme kunskapet. Og mange som har kunnskapen bruker den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ustabil
|
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterFP er ikke representativt. Bare sjekk utdanningsnivå og politisk farge, så ser du det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Trøtt
|
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterJeg er en av de som ikke stemte i pollen.
2006 - 2012 - 2012 Sist redigert av Palmen : 25-06-08 kl 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterJeg takker også nettbruken for dette.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterMannen så er mest opptatt av det.
![]() |
![]() |
#16 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseter...og så tror jeg vel ikke de som har barna forovervendt flagger det så veldig høyt. Enten de er her på forumet eller ei. Det finnes jo ingen gode argumenter for det når man trekker trafikksikkerhetskortet, tross alt.
![]() |
![]() |
#17 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterJeg ser også sjelden bakovervendte seter til barn over babystørrelsen - kjenner heller ingen som har det, men har muligens omvendt en. Hadde en hard kamp med sambo for å få bakovervendt til minstemann da han vokste ut av babysetet. Jeg tror absolutt det er en forumgreie, ja.
![]() |
#18 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterNo er gullet berre seks månader, så det har ikkje vore eit spørsmål enno. Men eg var ikkje klar over at dei burde ha bakovervendt sete så lenge, før eg las det her i går! Ein lærer mykje av forum.
![]() |
#19 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterJeg lærte dette på nett. Heldigvis før vi byttet fra babystolen.
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinoff: bakovervendte bilseterEr dette med bakovervendte seter på FP- og NM-fenomen?
![]() |
![]() |
|
|