|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Til syden med barnaI går bestilte vi tur til Alcudia. Barna er da 4 år og 6 md. Ingen av de har vært i syden før. Vi reiser 0715 om morgenen, så regner med det kan bli litt trøtte barn. Har droppet maten på flyet, ser for meg at det blir kaos. Tar imot tips til hva som kan gjøre turen vår fantastisk
![]() |
#2 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Til syden med barnaJeg hadde definitivt bestilt mat på flyet! Matpakke på fly kan også bli masete, iallfall når man må ha flere matpakkemåltider..
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til syden med barnaJeg ville også bestilt mat! Det er ikke SÅ lang flytur, men maten er god å ha, evt som en avledning..... Vi og pleier å ta med DVD-spiller, det holder gutta i ro ganske så lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tre små T
![]() Sv: Til syden med barnaMaten har vi ikke bestilt,men det bruker og få være noe og få kjøpt uansett.Så er vi sultne så kjøper vi det (er jo bare 3,5 timer i flyet). Siden jeg må sitte med minstemann i fanget og mannen må passe på vår overaktive datter så sroppet vi det... Har Babybjørn som jeg skal h med til minstemann ja
![]() |
#5 |
Tre små T
![]() Sv: Til syden med barnaEh dvd spiller? Sånne som fins i bil eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
![]() |
#7 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til syden med barnaDVD spiller er genialt ja |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|