Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Til syden med barna

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 09:11   #1
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Til syden med barna

I går bestilte vi tur til Alcudia. Barna er da 4 år og 6 md. Ingen av de har vært i syden før. Vi reiser 0715 om morgenen, så regner med det kan bli litt trøtte barn. Har droppet maten på flyet, ser for meg at det blir kaos. Tar imot tips til hva som kan gjøre turen vår fantastisk

Skal på Sea club med Ving,noen som har vært der?

Gammel 26-06-08, 09:24   #2
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til syden med barna

Jeg hadde definitivt bestilt mat på flyet! Matpakke på fly kan også bli masete, iallfall når man må ha flere matpakkemåltider..
Vi har tatt med dvd-spiller og diverse filmer/lydbøker o.l.: underholdning til barna, høreklokker (med "puter", ikke bare sånne propper), et par fleecetepper og en eller to sånne nakkestøttebamser for sovekomfort...
Og selvfølgelig matpakke, i tillegg til maten vi har bestilt. Sist vi reiste tok vi også med en bilpute i håndbagasjen, så minstemann kunne sitte på den i flyet og bruke den i div drosjeturer i syden.

Har dere evt noen form for bæreanretning til babyen? Lurt å ha med... Slynge eller ergo, eller lignende..
Vi har også tatt med mesteparten av det vi trengte av bleier (men nå skulle vi til et sted vi hadde fått tips om at bleien både var dyre og dårlige! :smil

Håper dere får en fin tur!

Gammel 26-06-08, 09:27   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville også bestilt mat! Det er ikke SÅ lang flytur, men maten er god å ha, evt som en avledning..... Vi og pleier å ta med DVD-spiller, det holder gutta i ro ganske så lenge.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 09:43   #4
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Maten har vi ikke bestilt,men det bruker og få være noe og få kjøpt uansett.Så er vi sultne så kjøper vi det (er jo bare 3,5 timer i flyet). Siden jeg må sitte med minstemann i fanget og mannen må passe på vår overaktive datter så sroppet vi det... Har Babybjørn som jeg skal h med til minstemann ja

Gammel 26-06-08, 09:44   #5
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Standard

Eh dvd spiller? Sånne som fins i bil eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Gammel 26-06-08, 09:47   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Eh dvd spiller? Sånne som fins i bil eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Ja sånn til bilen. Ikke alle er med batterier, men det er helt genialt!

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 10:01   #7
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

DVD spiller er genialt ja Jeg ville også bestilt flymaten, selv om den er kjedelig er den i det minste et avbrekk. Tror ikke nødvendigvis en får kjøpt noe særlig mat heller, annet enn snacks. Ta med kjeks e.l. til 4 åringen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.