|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva gjør du? | |||
| Du så det komme og hadde vogna innstilt mot de andre kassene og går over lik for å komme først |
|
9 | 5,84% |
| Du lirker deg diskret i retning av den nye kassen, men lar de mest iherdige brøyterne komme foran |
|
25 | 16,23% |
| Du ser kjapt over handlevogninnholdet foran deg i køen og lar dette bestemme hva du gjør videre |
|
86 | 55,84% |
| Du går mot den nye kassen,men prøver å ikke snike ift. de som var før deg i køen |
|
39 | 25,32% |
| Du overlater til andre å sloss om den andre kassen. Herlighet. |
|
14 | 9,09% |
| Du blir stående, men irriterer deg grenseløst over folks mangel på køkultur og alminnelig folkeskikk |
|
9 | 5,84% |
| Annet (utdyp evt. i innlegg) |
|
5 | 3,25% |
| ..og som seg hør og bør på FP: Dustepoll! |
|
2 | 1,30% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 154. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Køkultur i matbutikkeni vår nærbutikk pleier køen å slynge seg forbi alle kassene. hvis de som står bak i køen skal slippe frem de som står foran, når det åpnes en ny kasse, så vil det bare ta lenger tid, så hos oss er normal køkultur at de som står nærmest den nyåpnede kassa går først.
|
|
|
#42 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Køkultur i matbutikkenI slike tilfeller holder jeg utkikk og prøver såfort som mulig å komme meg bort til den ledige kassen. Jeg brøyter dog ikke |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Køkultur i matbutikkenKommer an på.
|
|
|
#44 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Køkultur i matbutikkenJeg blir stående og irriterer meg grenseløst over de som stod bak meg som spurtet til den nye kassen
|
|
|
#45 |
|
Ustabil
|
Sv: Køkultur i matbutikkenGå over lik var å ta i, men jeg stemte på at jeg hadde sett det komme og allerede stilt handlevogna i retning de ubetjente kassene. Jeg er meget rask til å oppdage potensielle ledige kasser. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Køkultur i matbutikkenHvorfor må man flytte seg fremover med en gang? Det går jo ikke fortere for det?
|
|
|
#47 |
|
Off the map.
|
Sv: Køkultur i matbutikken'alle' sniker når det kommer til dette, så man har valget mellom å stå der med lua i hånda, eller være med på leken. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ustabil
|
Sv: Køkultur i matbutikken
Jo det skal jeg si deg... Det skaper kaos og uorden i køen! Man vet ikke om folk står i kø eller om de bare fant det for godt å stå der midt på golvet å prate eller skrive tekstmeldinger. Dessuten kaster de bort tid ved at de ikke legger opp varene så snart de når fram til båndet. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Køkultur i matbutikken (prøver igjen..)Jeg slipper å brøyte meg frem, for jeg løper fortere enn de andre. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Køkultur i matbutikkenÆsj, jeg gir opp som regel før kaoset starter, for jeg har som oftest med barna og da sier det seg selv at jeg ikke sloss om å spare noen sekunder.. det er vel mest vi som lager kø, kanskje.
|
|
|
|
#51 |
|
HATER Bergen by
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Køkultur i matbutikkenJeg gjør liksom litt av alt. JEg ser an hvor i køen jeg selv står og vurderer fortløpende om det er noe vits i. Det kommer an på om jeg har god eller dårlig tid. Har jeg god tid og står langt frem driter jeg i det og blir stående. Har jeg det travelt piler jeg frem og blir selvsagt først eller and ( |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#54 |
|
Ustabil
|
Jeg har OFTE ønsket meg en fløyte, en pisk, en stram uniform og tysk aksent... Så skulle de fått sett... disse huggærne hønene i butikken! |
|
|
|
![]() |
|
|