|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Fra grå hår til grått hår - hvor lang tid??Ja, strukturen på hårene er artig. Jeg har tykke hestehårstrå på hodet fra før, og de hvite, nye hårene er enda mye tykkere og striere. Kommer ikke til å se ut i det hele tatt når hvithåra tar overhånd. Sist redigert av Kaija : 23-04-09 kl 21:50. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ustabil
|
Sv: Fra grå hår til grått hår - hvor lang tid??Oi, oi, oi, Polyanna! Dette var trist! Ja, nå er det nedoverbakke, og det går FORT! Ikke hør på de andre, de bare prøver å fortrenge virkeligheten! Sannheten er at når du først har oppdaget de første grå hårstråene, så blir du garantert helt grå i løpet av maks en måned. Deretter vil tennene falle ut, og du bør grunnet ferietiden bestille gebisset allerede nå! Synet forverres også, så mye av elendigheten vil du ikke selv se. Godt er jo det. Håret på hodet blir tynt og pistrete, til gjengjeld vil du få enkelte kraftige hårstrå fordelt på steder hvor du ikke før har hatt hår. I løpet av de nærmeste ukene vil du også merke at isjasen blir plagsom, så bestill like godt rullatoren også i dag - mens du ennå ser og kan bestille den på nettet. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
fri
|
Sv: Fra grå hår til grått hår - hvor lang tid??Jeg husker ikke når jeg fant mine to første grå hår, men det er iallfall mye mer enn ti år siden. Men det har ikke plaget meg nevneverdig, da jeg uansett har pleid å farge håret jevnlig. Men merker at nå begynner det å bli tettere grått, så etterveksten vises raskere, og dermed må jeg også farge det oftere. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
fri
|
Sv: Fra grå hår til grått hår - hvor lang tid??Angående konsistensen på de grå: Jeg pleide å nappe de få jeg hadde i begynnelsen, men det måtte jeg slutte med, for da de vokste ut igjen, så sto de jo rett til værs (og de var jo gjerne på toppen). Da er det bedre å la dem vokse og farge dem så de ligger og ikke står. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Leser
|
Sv: Fra grå hår til grått hår - hvor lang tid??
Hos de jeg kjenner som har blitt grå, er de som er blitt jerngrå vært helt mørke.
Enig med deg at dette må være en velsignelse. Jeg som bruker -6 på begge øyne kan tydeligvis holde meg ung og pen - i egen øyne - i årevis bare jeg slutter å bruke briller eller kontaktlinser.
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Fra grå hår til grått hår - hvor lang tid??Jeg skla love der at de ble nappet, disse to, altså.
|
|
|
#28 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Fra grå hår til grått hår - hvor lang tid??Ellers så skal man jo ikke se bort fra at det kan være en viss sammenheng med denne tråden:
|
|
|
#29 |
|
flisespikker
|
|
|
|
#30 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fra grå hår til grått hår - hvor lang tid??Grå hår har vi aldri sett |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Introvert optimist
|
Jeg har hatt grå hår i minst ti år nå, men det er bare helt foran ved pannen. Det er blitt noe mer siden starten, men ikke mye.
|
|
|
#32 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Fra grå hår til grått hår - hvor lang tid?Jeg oppdaget mine første grå hår for 13 år siden. Det er først nå de siste 3-4 årene det har vært påtrengende nødvendig å farge håret. Jeg ville ikke ha farget håret for å dekke om jeg hadde funnet to grå hår!
|
|
|
#33 |
|
By the Sea
|
Sv: Fra grå hår til grått hår - hvor lang tid?Jeg fikk mine første grå har i 25-års alderen. Av den grunn forbinder jeg dem ikke med å bli eldre.
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fra grå hår til grått hår - hvor lang tid?Jeg fant mine første for snart 20 år siden. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fra grå hår til grått hår - hvor lang tid?Fikk mine først grå for 10 år siden, men begynte først å farge de bort for et par år siden. Farger ikke hele tiden og kun en gang de siste året (og da hos økologisk frisør siden jeg var gravid) så er ikke plaget med alt for mange av dem enda. MEN ble noen ekstra etter fødselen gitt... må visst farge litt igjen.
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Fra grå hår til grått hår - hvor lang tid?Jeg fikk mine første grå for 16 år siden, og er ikke gråhåret ennå. |
|
|
|
#37 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Fra grå hår til grått hår - hvor lang tid?
Takk til dere (m/flere) som forteller meg det jeg vil høre.
|
![]() |
|
|