|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: IKEA - hva føler du? | |||
Jeg elsker IKEA og IKEA elsker meg. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
73 | 73,74% |
IKEA er noe herk og jeg hater det. |
5 | 5,05% |
IKEA, schmikea. Couldn't care less. |
20 | 20,20% |
Denne pollen har vi hatt før, men for all del... |
3 | 3,03% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: IKEA-følelser
Jeg føler ikke noe intenst eierskap til denne pollen, så om noen modder vil sette inn flere alternativer så er det bare å hive seg rundt!
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg også. Jeg liker Ikea, men følelsen er ikke så sterk at jeg vil si at jeg elsker det.
![]() |
#5 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: IKEA-følelserVi bor 50 mil unna Ikea, så det er naturlig nok ikke så ofte jeg er innom der.
![]() |
#7 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: IKEA-følelserJeg liker Ikea. Vi har en god del møbler derfra, og for oss var Ikea det eneste allternativet om vi ville kjøpe noe nytt etter egen smak da vi flyttet sammen. Jeg synes kvaliteten er helt ok. Av en bokhylle forventer jeg at den holder bøkene mine oppe, og det gjør ikeahyllene våre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: IKEA-følelserJeg har også et kjærlighetsforhold til Ikea. Nå har jeg faktisk vært der to ganger på en uke. :salig: Jeg tror alt i stuen vår er fra Ikea, bortsett fra sofaen, som vi kjøpte brukt av Honeybunny. Og så klart man skrur møblene selv. Det er jo halve lykken, ikke snakk om at Gubben får ta del i det. Selv når man har fire uker til termin og man må krabbe på alle fire til klokken halv to om natta for å montere ferdig. :Psyk:
![]() |
#9 |
Sviiisj!!
|
Enig! Jeg elsker Ikea, men Ikea elsker ikke meg. Og noen ganger hater jeg dem også. Det må være fryktelig frustrerende å handle på Ikea hvis man ikke bor i kort kjøreavstand fra et varehus. Da vi skulle sette opp klesskap på soverommet, måtte vi fire turer før vi hadde alle delene. For ikke å snakke om når noe er feil og ikke passer... (de er flinke til å ordne opp, men det tar jo tid det også).
![]() |
#10 |
Snikende tiger
|
Som et ekte kjærlighetsforhold, med andre ord.
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: IKEA-følelserJeg tror faktisk at Ikea er den eneste møbelbutikken jeg har kjøpt noe på de siste årene. - Liker butikken godt - mest pga det sykt store utvalget og prisene. Vi bytter ikke ut møblene fra Ikea noe oftere enn vi hadde gjort om de var kjøpt på f.eks Skeidar tror jeg altså - men så ligger det liksom ikke helt for oss heller da..(og det kan man sikkert se når man er hjemme hos oss
![]() |
#12 |
Quiet, please
|
![]() Sv: IKEA-følelserIKEA-møblene våre har forresten levd lenge, jeg kan ikke huske å ha kastet et eneste møbel derfra. Har vi hatt behov for å bytte dem ut, har vi solgt dem. Det eneste møbelet jeg noengang har kastet er en sprinkelseng fra Fru Lyng, som kostet tre ganger så mye som IKEA sine. Så nei, det er ikke nødvendigvis prisen som styrer forbruket vårt.
![]() |
#13 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: IKEA-følelserJeg liker Ikeas møbler og har mye derfra. Blant annet min nye fine hjørnesofa, som jeg definitivt har tenkt å ha lengre enn fire år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: IKEA-følelserJeg elsker Ikea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Litt enig med Kanina. Jeg liker IKEA og møblene der, men elsker det ikke. Og noen ganger hater jeg dem, sånn år du må tilbake med skuffefronter med skraper og hakk i, når det mangler skruer eller andre ting, eller at de er utsolgt (og du har blitt lovet varen i flere uke). Men stort sett er det god kvalitet på møblene der og jeg digger alle de nyttige små tingene du kan få der. Sist redigert av Jenna : 30-06-08 kl 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Emneord |
ikea |