|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?Inspirert av flatpakkene i Ikeatråden.
Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet) Sist redigert av him : 29-06-08 kl 20:24. Årsak: Endret til en kjønnsnøytral overskrift |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Semi spinnåff: How handy is your man.Han er veldig handy. Han leter ikke rundt etter ting å ordne med, han er nemlig ganske lat
|
|
|
#3 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Semi spinnåff: How handy is your man.Mann fikser huset utvendig og pusser opp og sånt.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Semi spinnåff: How handy is your man.Min er wannabehandy. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Semi spinnåff: How handy is your manIkke særlig handy, og IKEA møbler setter man da sammen selv. Trenger man menn til det? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Semi spinnåff: How handy is your manNei, man trenger IKKE menn til Ikeapakker. Jeg foretrekker faktisk at min holder seg unna. Jeg har fremdeles vonde drømmer om pc-bordet han satte sammen en gang, som ble til en pc-hengekøye etterhvert. Og hvor skuffene falt fra hverandre hver gang man trakk dem ut.
|
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Semi spinnåff: How handy is your manMin er ganske handy. Kan han det ikke ønsker han å lære det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Søt og rar
|
Sv: Semi spinnåff: How handy is your manUansett hvilken gradering som brukes, ligger min mann på bunnen av handy-skalaen.
|
|
|
#9 |
|
Søt og rar
|
Sv: Semi spinnåff: How handy is your man
|
|
|
#10 |
|
Prematurmamma
|
|
|
|
|
#11 |
|
Prematurmamma
|
Det var en planke i eksen som skulle støtte opp pakken slik at den ikke ble bøyd og sånn, påsto mannen. Når jeg prøvde å forklare at den faktisk skulle sitte under bordplaten, for at den skulle takle vekten av en tung pcskjerm, så nektet han å høre. Voila; Pc-hengekøye.
|
|
|
|
#12 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Semi spinnåff: How handy is your manMin er veldig handy. Men han lider nesten under det. Det er jo ikke mulig for noen annen (les meg) å få bidra med noe som helst. Så om vi har hatt en skikkelig shoppingrunde på Ikea står han og jobber noe helt vannvittig på. Om jeg begynner å åpne esker for å montere noe annet blir han jo helt stresset. :råll: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Søt og rar
|
Sv: Semi spinnåff: How handy is your manForresten så har han blandet inn en god slump latskap også.
|
|
|
#14 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Semi spinnåff: How handy is your manChantelle; Det er slik jeg er med Ikeapakkene.
|
|
|
|
#15 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Semi spinnåff: How handy is your manMs.Lee: Kanskje jeg er som din mann egentlig? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Prematurmamma
|
Bare hvis du fucker opp samtlige møbler du har skrudd sammen.
|
|
|
|
#18 |
|
Skal rømme
|
Sv: Semi spinnåff: How handy is your manMin er ganske handy og tar seg av oppussingsbiten hos oss (og siden vi har pusset opp nesten alt nå så har det vært mye). Han er ganske flink og nøyaktig. Noen ting er han ufattelig treg til å begynne med, andre ting setter han i gang med i omtrent samme øyeblikket som han fikk ideen, men da ofte uten å fullføre. Han er egentlig dårligere til å fullføre enn til å sette i gang. Når han blir lei bare slutter han liksom.
|
|
|
#19 |
|
Skal rømme
|
Men leser han ikke bruksanvisningen da? Jeg skjønner ikke at det går an å gjøre feil om man gjør det jeg altså.
|
|
|
#20 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Semi spinnåff: How handy is your manMin er veldig handy og gjør det meste. Han synes det faktisk er morsomt å skru sammen Ikea-møbler.
|
![]() |
|
|