|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Borte
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?Mannen min er ekte handy og fikser det meste. Med unntak av en gang vi måtte ha hjelp av en rørlegger så har mannen min fikset alt fra enkel oppussing, maling og gulvlegging til bygging av lydisolert musikkrom, flislegging, drenering og taklegging. Han har snekret noen av møblene våre og kan selvsagt skru sammen flatpakket. Han kan også fikse elektroniske dingser av ymse slag og det meste innen gitarutstyr.
|
|
|
#62 |
|
Passiv
|
Sv: Semi spinnåff: How handy is your man
Jeg har det akkurat slikt - mannen i huset er egentlig teoretiker og har jobbet lange perioder i direktorat og diverse kommuner, samtidig som han også har jobbet en god del som snekker. |
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?Mannen min er ganske så handy. Men han er litt ON/OFF i perioder. Så noen ganger gidder han ikke noe, andre ganger sover han knapt for å bli ferdig. (Vi pusser opp) |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?
Jeg og Manga og Gerbera har nok samme mann.
|
|
|
#66 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?Min mann er fryktelig handy, det er ikke en ting han IKKE kan. Desverre er han også veldig lat og tiltaksløs på dette området, så ting blir aldri gjort.
|
|
|
#67 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?Sambo kallar seg praktisk utviklingshemma, lærte å knytta skolisser rundt konfirmasjonsalderen!
|
|
|
#68 |
|
tankefull
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manMannen min er veldig handy. Han er elektriker, så alt av elektrisk utstyr osv fikser han lett som bare det. Svigermor var lettere fortvilet siden hun aldri fikk byttet ut den 30 år gamle komfyren sin, siden mannen min alltid fikset den for henne. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?Optimistmannen er gjennomsnittlig handy- han fikser stort sett det meste i heimen, både inne og ute. I helgen har han pusset opp et soverom, med bare LITT hjelp fra en snekkerkompis. Og rommet blir uten strøm til elektrikerkompisen kommer hjem fra Sør- Afrika... Men- elektrikk skal en ikke klusse med selv! :trorataltkanbegynneåbrenne:
|
|
|
|
#70 |
|
Originala
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?Mannen min er egentlig ikke så veldig handy, men han er en tålmodig og omstendig sjel, og redder seg i land takket være det. Bruksanvisninger leses i sin helhet før oppstart og følges til punkt og prikke. |
|
|
|
![]() |
|
|