|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Greit å amme på stellerom?Kjøpe-senter.
|
|
|
#22 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Greit å amme på stellerom?
Nope...
|
|
|
#23 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Greit å amme på stellerom?Ah, ja der var vi i sommer, det var svært ja!
|
|
|
#24 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Greit å amme på stellerom?Å, glemte å svare på spørsmålet... Eh, ja synes det er greit hvis man ikke har andre gode alternativer, men også greit å banke på (eller evnt. svare de som banker på) og foreslå å dele rommet?
|
|
|
#25 |
|
Metallica!!
|
Sv: Greit å amme på stellerom?Jeg har okkupert stellerommet på kvadrat ganske lenge en gang.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Greit å amme på stellerom?Jeg har aldri ammet på et stellerom, det har jeg ikke vurdert engang. Bortsett fra på Jessheim storsenter, der er det ammerom og stellerom sammen som ikke kan låses. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Greit å amme på stellerom?Syns det er så triste babyforhold i det offentlige Stavanger og Sandnes. Jeg bor i Trondheim og er vant til at alt omtrent er tilrettelagt for småtrollene. To ammerom på det ene kjøpesenteret, og egne stellerom på de andre kjøpesentre. En herlig by på det området
|
|
|
#31 |
|
sporadisk
De har ammerom på Torget også
|
|
|
#32 |
|
sporadisk
Den kan man forsåvidt bytte i vogna om det skulle bli virkelig ille med ventingen. Har gjort det flere ganger jeg. Ikke noe problem så lenge man tar med et lite håndkle i stelleveska og noen våte kluter eller våtservietter.
|
|
|
#34 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Greit å amme på stellerom?Jeg forstår deg godt, Iset. Jeg ville ha irritert meg veldig. Enda jeg har masse erfaring med to unger som har krevd stillhet og ro under amming i perioder. Men da har jeg gått hjem og ammet. Til vanlig ammer jeg hvor som helst (og jeg har ammeklær, så jeg føler ikke at jeg blotter meg på noen måte). Men jeg hadde seriøst ikke klart å få ut en dråpe melk om jeg satt på et stellerom/handicap-toalett og visste at folk antakelig venta utenfor, jeg blir veldig hemmet av stress...
|
|
|
#35 |
|
Sviiisj!!
|
Hassels bæsjebleier er så flytende av innhold, at det hadde jeg ikke tatt sjansen på
|
|
|
#36 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Greit å amme på stellerom?De få gangene jeg har ammet på et amme-/stellerom har jeg opplevd flere ganger at folk kommer inn, ser at jeg sitter der, unnskylder seg og går ut igjen. Som om det skulle plage meg at de ser meg amme
|
|
|
#37 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Greit å amme på stellerom?Jeg har ikke brukt så mange amme/stellerom, men det som er på bystasjonen er bare helt kjempeflott. Stor sofa, to vasker, og så får man bleier i informasjonen om man er tom. Jeg fikk ihvertfall tilbud om det med storesøster. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tatt på
|
Sv: Greit å amme på stellerom?Jeg synes også at det er helt greit å amme på stellerom. Det har skjedd at jeg har gjort det, ikke av hensyn til min bluferdighet, men så Pie skulle få ro til å konsentrere seg om å spise. På henne hjelper det ikke med klut eller teppe over, så om jeg ikke kan gå hjem så okkuperer jeg et stellerom den tiden det tar å la henne spise ferdig.
|
|
|
#39 |
|
A friend with benefits
|
Det er et fint rom, men jeg blir sur når jeg må betale 5 kroner for å amme/skifte på babyen min.
|
|
|
#40 |
|
Originala
|
Sv: Greit å amme på stellerom?Svarer uten å ha lest. |
|
|
|
![]() |