|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke skoler man bør unngå
Det er overhode ikke en vanskelig situasjon, jeg spør et enkelt spørsmål og det er følgende - tar FP ledelsen avstand fra spredning av nynazisitisk propaganda på nett? Eller er det tiltatt på FP å legge ut lenker til nynazistiske sider? Hvis siste er tilfelle vil jeg vite det eller om dette er en glipp. Jeg ønsker ikke å være medlem på et forum som tilater spredning av nynazisitsk propaganda. Jeg er helt sjokkert over at FP ledelsen har latt denne lenken ligge og håper bare det er en misforståelse. |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåJeg vil understreke (igjen) at jeg ikke syns noe om at adressen til nettstedet ligger der fortsatt.
|
|
|
#143 |
|
anglofil
Hvem har sagt det Polyanna? |
|
|
|
|
|
#144 |
|
Yes, we can!!
|
Ganske mange.
|
|
|
#145 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåEh - Poly... Jeg mener vi skal ta diskusjonen ved anledning, men uten at det er i forbindelse med nettopp denne tråden her. Jeg syns ikke tråder startet av en som kun er ute etter på spre rasistisk skit fortjener mer oppmerksomhet enn den allerede har fått. (Og kaster dermed stein i glasshus, som svarer her.
|
|
|
#146 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåHerremin Polyanna. Som du ser har jeg gjentatte ganger skrevet at jeg ikke er i mot selve diskusjonen. Jeg synes bare ikke den bør tas i denne tråden, og så konkluderer du med at jeg er i mot det du kaller DISKUSJONEN. Jeg synes det er direkte ufint.
|
|
|
#147 |
|
anglofil
Sv: Hvilke skoler man bør unngåMen herregud, det er jo ingen som sier at TEMA ikke skal diskuteres, det tas avstand fra at en nazist logger seg på som bruker for så å legge ut link til et nynazisitsk nettsted, dette er vanlig taktikk for å spre propaganda! Alle her sier at det kan diskuteres men under saklige omstenigheter, ser du ikke det? |
|
|
|
|
|
#148 |
|
Come what may...
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåOg jeg klarte å gi en grønn en istedenfor rød! *dåner*
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return. eden ahbez, "Nature Boy" (1948). Sist redigert av Azi : 30-06-08 kl 23:57. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåJeg er ikke i stand til å se forskjellen på å heller starte en ny tråd, og ta det her, som provokasjonen faktisk skjedde? Er ikke det rent formalia?
|
|
|
#150 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåFor mitt vedkommende ligger forskjellen i å ta det her, eller å starte en ny link, i at hi er ment - i hvertfall i mine øyne - som en ren propaganda for siden vedkommende linket til, under dekke av å starte en debatt.
|
|
|
#151 |
|
Glamorøs
|
Forskjellen på å ta det her eller i en annen tråd er nettopp linken. Hver gang noen svarer hopper denne her opp til toppen av generell diskusjon, som ligger tilgjengelig for hele verden, og fler klikker seg inn på linken.
|
|
|
#152 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåLinken er jeg for å fjerne. Men jeg leste noe helt annet ut av alle de quotene enn bare det.
|
|
|
#153 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke skoler man bør unngåMåten denne tråden utarter seg på må jo være ethvert nettrolls våte drøm?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#154 |
|
anglofil
Jeg synes man skal være litt forsiktig med å blande nett-troll med nynazistisk propaganda på nett. Det er faktisk to svært forskjellige ting. Høyre ektreme grunner forurenser mange nettdebatter og prøver så langt det lar seg gjøre å legge ut linker til relevante nettsteder. Vanligvis på sider med mange ungdommer, der er jo sjangsen størst for å rekruttere osv. Vet ikke om dette forsøket er så heldig men nå lar jo FP, i motsetning til alle andre nettsteder jeg kjenner til (alle norske store aviser inkludert) denne adr. ligge ser det ut til. |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Pauset
|
Jo, men oppmerksomhet er oppmerksomhet... |
|
|
|
|
|
#156 |
|
This is normal!
|
Jeg synes Lisa stiller et viktig spørsmål og venter spent på svaret fra modder/forumledelse/desombestemmer.
|
|
|
|
#157 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke skoler man bør unngåJeg gjentar mitt forslag om å fjerne adressen Og forby at den sendes på prikk. Ser problemet at dersom den sendes per prikk så vises det at man kommer herfra og gjør innspillet til en "suksess" sånn sett.
|
|
|
#159 |
|
anglofil
Det vil vi alle men kanskje det er flere som meg som ikke vil være medlem av et nettsted som ikke fjerner nynazistisk progaganda? De er det nemlig få av i Norge i dag. |
|
|
|
|
|
#160 |
|
Hertuginne
|
Bare for å svare på det med å forby å sende prikker. Man kan forby til man blir blå i ansiktet, men det vil ikke hindre enkelte i å gjøre det likevel. Og vi moderatorer og admin har faktisk bedre ting å drive med enn å sjekke prikker. Spesielt siden moderatorer bare kan se hvilke prikker en person har mottatt, ikke i hvilken tråd prikken er kommet fra eller hvilke prikker en person sender. Så det vil være et meget møysommelig arbeid å sjekke alle medlemmer på FP sine prikker med jevne mellomrom.
|
![]() |
|
|