Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Masseprodusert julebrev?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-06, 19:02   #23
tiril
Passiv

Standard

Sv: Masseprodusert julebrev?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Følte du at det jeg skrev var rettet mot deg? Jeg er enig i det du skriver i at det kan bli for mye. Det jeg reagerer på er utsagn som: "De skryter av hvor vellyket de er, fy fader så patetisk".

Ser at du tolker det som jantete. Eg kan love deg at eg har lest mange julebrev meir eller mindre "skrytete", og det er ikkje det at eg ikkje unnar folk å gjere det bra. Det gjere eg og eg tåler å høyre om det også

Men for min eiendel kunne eg aldri laga et rosenrødt julebrev med masse babbel om kor bra vi har det og gjere det(eller ikkje har det/gjere det for den saks skyld) ,til gud og en kvar mann. Men det er no en helt anna sak.

Poengent mitt er vel at dette spesifikke brevet som tanta mi får overgår det meste for å sei det sånn. Tar helt av! Det er liksom ikkje snakk om kor flott alt er. "hansemann er best i klassen osv....på ca 4 a4 sider!!!!

Selfølgelig synes tanta mi og resten av fam. at det er fint at dei gjere det bra men å gå i detalj over 4 sider med skryt fra a-å er vel kanskje i drøyaste laget, eller???

Vel vel i min auge blir det heile en smule patetisk rett å slett, uten at eg ser på det som jantete i det heile tatt. Som sagt, det er ikkje det att eg ikkje unnar folket suksess. For all del!!!!! Man unner no virkelig folk lykke!??

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.