|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Textrovert
|
Sv: Spyler bort de narkomane
Jepp. Jeg går faktisk aldri ned dit. Det sitter nok igjen fra barndommen. Men det er godt mulig at det er 30 år siden det var et belastet sted, for alt jeg vet.
|
|
|
#45 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spyler bort de narkomaneMed en bror som er narkoman ( nå på Metadon og i jobb) synes jeg det er helt forkastelig at man skal spyle de vekk fra gata. Selv om jeg ikke hadde hatt en narkoman bror hadde jeg sagt det samme. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ekvilist
|
Makan!
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Spyler bort de narkomaneJeg mener samfunnet bør begynne å behandle rusavhengige mennesker som det de er, mennesker, og ikke dyr.
|
|
|
#48 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Spyler bort de narkomaneOm de vil bli kvitt de med rusproblemer, s må de gi de et tilbud som gjør at de har mulighet til å komme ut av miljøet.
|
|
|
#49 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Spyler bort de narkomaneJeg synes det er trist, rett og slett, at narkomane blir behandlet som avskum. En lignende problemstilling har vi i Gamle Oslo, hvor det har opparbeidet seg et miljø av rusmisbrukere ved Tøyensenteret. Dette har ført til at lokalpolitikerne i samarbeid med senteret og velforeninger etc har hatt åpent folkemøte om å komme fram til forslag til å forbedre senteret slik at det ikke lenger bare er attraktivt for narkomane. Akkurat dette argumentet synes jeg er smakløst. Jeg har aldri vært plaget av mitt møte med narkomane på senteret. At det er et dritkjedelig møkkasenter er jo noe de gjerne må gjøre noe med, slik at det er mer trivelig for alle som bor i nærområdet.
|
|
|
#50 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette kan jeg fullt og helt signere. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spyler bort de narkomaneJeg er så sint at jeg klarer ikke skrive noe med vett i! Spyle for å få bort narkomane.. En får håpe det ikke blir ens egne unger som må spyles bort. :illsint:
|
|
|
#52 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Spyler bort de narkomaneDette er en offentlig trapp hvor Securitatevaktene ikke har noe mer rett til å spyle enn narkohodene har til å sitte der. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Spyler bort de narkomaneEn elendig løsning !
|
|
|
#55 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes faktisk at disse mobilselgerne er mer til bry og plagsomme enn de narkomane.
|
|
|
#56 |
|
nygift
|
Sv: Spyler bort de narkomaneJeg synes at alle mennesker burde behandles på en ordentlig måte, de må jo ha en plass å være og være der i fred, men når det er sagt, vi var i oslo for en stund siden, vi spiste på peppes og gikk tilbake tilbake til plaza, jeg , mannen , Knoll og Tott.
|
|
|
|
#57 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Spyler bort de narkomaneIngen grunn til å være redd i Oslo. Det er en av verdens tryggeste byer. Så lenge du ikke går på fylla i helgene og står i taxikøer er sjansen for å bli utsatt for noe lik null. Særlig hvis man er kjernefamilie. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Passiv
|
Sv: Spyler bort de narkomaneAt mennesker blir behandlet på den måten, sier jo bare litt om hvordan menneskesynet desverre har blitt hos mange. Om man faller utenfor den vanlige velykkede A4-greia, så er man ikke verdt noe. |
|
|
|
#59 |
|
ekstremt trøtt
|
Har tilbudet blitt borte? Trodde dette var noe som kom mer og mer nå jeg, ikke ble borte. Det er jo helt vanvittig hvis de fjerner et tilbud som faktisk fungerer for mange.
Det var jo et fint uttrykk.
|
|
|
#60 |
|
Ferdig!
Jeg tror ikke det tilbudeter helt borte. |
|