Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gavetips til jente på 3 år

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-08, 23:18   #1
lavendely
Singing in the rain

lavendely sin avatar

Medlem siden: May 2008
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Gavetips til jente på 3 år

Vi skal i bursdag til en jente på 3 år i morgen og jeg må derfor en veldig rask tur for å kjøpe gave på formiddagen......... Trenger derfor tips til hva jeg skal kjøpe!

Noen som er et supert tips............???

Gammel 04-07-08, 23:25   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gavetips til jente på 3 år

Matboks og drikkeflaske med prinsessemotiv. Det pluss et lite armbånd falt i smak hos ei jente på 3 år som jeg kjøpte gave til i allefall.

Matbokser og drikkeflasker får i allefall vi aldri nok av.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 23:42   #3
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Malesaker, perler, strutteskjørt og
dansesko fra HM, CD med Malin eller Celine.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 23:44   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Matboks og drikkeflaske er nevnt, men nevner det allikevel.
Bøker, for eksempel Pulverheksa.
Selv skal jeg i bursdag til niesen min som blir 4 i morgen og hun får 2 kjoler. Hun elsker å pynte seg.

Gammel 04-07-08, 23:44   #5
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Barbie. Det gnåler i alle fall treåringen min etter om dagen.

Gammel 05-07-08, 00:13   #6
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min jente på 3 elsker bøker, kjoler, prinsesseeffekter (det kan være hva som helst), dukker og dukkeklær, malesaker, smykker og hårpynt.

Gammel 05-07-08, 00:14   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg iallefall noen gode bøker til min kommende 3åring. Samt lydbøker.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 00:30   #8
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vår treåring synes det er stor stas med puslespill, og har for tiden dilla på Albert Åberg. Malesaker og tegnesaker er også en sikker vinner.

Gammel 05-07-08, 19:02   #9
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Alt tilbehør til dukken er en hit her. Vår 3 åring fikk selv sykkel og sykkelhjelm, og da hun i tillegg fikk sykkelsete og sykkelhjelm til dukken sin, var lykken komplett! Bilstol til dukken var også stas.

Hva JEG ønsket henne, var en helt annen ting! Ulltøy, ullsokker, og sydvest...

Gammel 05-07-08, 19:15   #10
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Hva JEG ønsket henne, var en helt annen ting! Ulltøy, ullsokker, og sydvest...

Ja, spørsmålet er selvsagt; hvem vil du glede? Mor eller barn?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.