|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
superbruker
|
70-åring fikk tvillingerHelt utrolig.
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: 70-åring fikk tvillingerWow, det er jo bare helt utrolig. Tenk å komme seg gjennom en fødsel i den alderen!
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: 70-åring fikk tvillinger"Når jeg dør, skal de ta vare på eiendommen min og føre slekten videre," sier faren - i en alder av 76 år...
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: 70-åring fikk tvillingerOi, det burde jo være ulovlig. Ærlig talt, man skal jo kunne gi et skikkelig liv til barna sine. Nå ble jeg litt sur kjenner jeg. Det hadde jo vært noe annet om hun ikke hadde mistet mensen og så skjedde dette ved et uhell eller tilfeldighet, men å fremprovosere en barnefødsel i den alderen er jo direkte uetisk!
|
|
|
#8 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: 70-åring fikk tvillingerDet stod at de hadde pantsatt gården for å få råd til IVF i en engelsk artikkel.
|
|
|
#12 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 70-åring fikk tvillingerKlart dette er IVF, ei på 70 har vært ufruktbar i flere år. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 70-åring fikk tvillinger
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: 70-åring fikk tvillingerDette skulle vært forbudt. Rett og slett utrolig egoistisk å sette barn til verden uten tanke for de stakkars barna. |
|
|
|
#19 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 70-åring fikk tvillinger
Var kunstig befruktning, ingen sex
|
|
|
#20 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: 70-åring fikk tvillingerEt sted hvor man bør stoppe å gi kustig befruktning bør nok settes, og fylte 70 er ganske mange år etter der grensen bør gå synes i allefall jeg.
|
![]() |
|
|