Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Haremsbukser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-08, 22:54   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haremsbukser

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg hadde da, og blir jeg tynn rundt livet igjen, så kan det godt hende jeg får meg et nytt par. De er utrooolig behagelige å ha på, og i tynt stoff så er de ganske fine altså.

:Ærlig, av kjærlighet og omtanke: Don't do it!! Hvis ikke "stuttføtt" er looken du leter etter, lissom.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Men altså; skinnyjeans, det er da vel ikke jeans med stretch? Det er de kule olabuksene man har liggende i håp om at de skal passe igjen? Jeg har et vakkert par i 29"32 som jeg virkelig håper passer igjen en dag. Jeg skal følge Scarletts barselsmetode, så det skal vel gå.

Det brukes vel om både de "jeansene jeg fikk på meg da jeg var smal og lekker" og om de supersmale jeansene som er trange hele veien ned til anklene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.